سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوران بخش نمایش صحنه نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی معرفی شدند

اسامی داوران بخش نمایش صحنه نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده_عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتاب‌خانه‌ای، بازی نمایش) و نمایش‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود.

براساس این خبر زهرا صبری نویسنده و کارگردان تئاتر، حسن دادشکر پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، امیرسلطان احمدی نویسنده و کارگردان، مجید قناد هنرمند و تهیه‌کننده محبوب و نام‌آشنای حوزه کودک و نوجوان و امیر مشهدی‌عباس نویسنده و کارگردان تئاتر به عنوان داوران بخش نمایش صحنه معرفی شدند.

توجه به مفهوم خانواده و اهمیت آن، توجه به نامداران دینی، ملی و اسطوره‌ای با پررنگ کردن شخصیت‌های آنان در نمایش‌ها، توجه به ایجاد امیدآفرینی در تولید نمایش، توجه به داستان‌هایی با موضوع‌های محیط زیست، طنز، سبک زندگی و مهارت‌های اجتماعی، توجه به نمایش‌های آیینی و سنتی، توجه به استفاده از کتاب‌های چاپ شده در کانون، توجه به خلق زاویه دید جدید در تولید آثار نمایشی و توجه به فرهنگ و بوم مناطق مختلف ایران رویکرد‌های ارزش‌گذاری نمایش‌ها در این جشنواره است.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بوستان لاله و مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.