سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهاد کلینتون برای زندانی کردن حامیان ترامپ

وزیر خارجه سابق آمریکا، ترامپ و حامیانش را به خشونت سیاسی و عصبانی کردن مردم متهم کرد و خواستار زندانی کردن حامیان وی شد.

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا دومین سوء قصد آشکار علیه دونالد ترامپ را «یک رویداد وحشتناک» خواند، اما اظهارات او علیه رقیب دموکراتش را محکوم کرد.

کلینتون شامگاه دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره این حادثه به کتی کوریک از شبکه ام اس ان بی سی گفت: «این خیلی وحشتناک است که چنین اتفاقی دو بار در کشور ما در مدت زمان نسبتاً کوتاهی رخ دهد. تماشای تهدید و استفاده از خشونت در یک کمپین سیاسی وحشتناک است.»

کلینتون در پاسخ به سوالی درباره پیامی که ترامپ در روز دوشنبه در سایت Truth Social پست کرد که در آن جو بایدن و معاون رئیس جمهور کامالا هریس را به خاطر رساندن سیاست به «سطح جدیدی از نفرت، سوء استفاده و بی اعتمادی» مقصر دانست، رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ را محکوم کرد.

کلینتون گفت:« من نگران خشونت سیاسی هستم. نگران تهدید‌ها هستم، من نگران چیز‌هایی هستم که آنلاین گفته می‌شود. اگر او واقعاً یک رهبر بود، باید هر کاری برای آرام کردن مردم انجام می‌داد، نه اینکه سعی کند مردم را عصبانی کند.»

رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ گفت که ترامپ یک شخصیت سیاسی «بادوام» باقی مانده است، زیرا او «مردم را آشفته نگه می‌دارد». او مردم را عصبانی نگه می‌دارد. او مردم را ناراحت می‌کند.

او با اشاره به اینکه حامیان ترامپ در تشدید این عصبانیت نقش دارند پیشنهاد کرد حامیان ترامپ بازداشت شوند.

کلینتون گفت: «من فکر می‌کنم آمریکایی‌هایی هستند که در این تبلیغات دست دارند. آنها (حامیان ترامپ) باید به طور مدنی یا در موارد خاص مسئولیت کیفری داشته باشند و زندانی شوند. این بهترین بازدارنده خواهد بود».

کلینتون ۷۶ ساله، رئیس جمهور بایدن را به دلیل "تصمیم میهن پرستانه" او برای خروج از رقابت کاخ سفید در ماه ژوئیه و حمایت از هریس ستایش کرد.

مترجم: پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.