سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ روحانی به مناطق عملیاتی کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: سالانه سه هزار و ۵۰۰ روحانی مبلغ، به مناطق عملیاتی کشور به ویژه مناطق شمال غرب و جنوب شرق کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی روز سه‌شنبه در حاشیه در بازدید از مناطق مرزی جنوب غرب خوزستان گفت: همواره مهمترین مسئولیت ما اعزام روحانیون و مبلغین به مرزهای کشور جهت تبلیغ و تامین سلامت اعتقادی رزمندگان است که رسالت تامین امنیت و دفاع از مرزهای کشور را عهده‌ دارند.

او افزود: در طول سال به همین منظور با مسئولین دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه های منطقه ای نیروی زمینی سپاه نشست‌های متعددی برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه ادامه داد: ماموریت‌های عمده نیروی زمینی سپاه را قرارگاه‌های عملیاتی در سطح کشور انجام می‌دهند و برخی از هماهنگی ها نیز بین یگان و استان‌ها را نیز عهده‌دار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین  رضایی  می‌گوید: سنجش اعتقادی معنوی که در واقع حاصل اعتقاد رزمندگان سپاه اسلام است، توسط این قرارگاه ها انجام شده و در جلسات هم‌اندیشی ساز و کارهای اجرای تدابیر جدید نماینده ولی فقیه در سپاه، تشریح می‌شود.

 او افزود: این جلسات هم‌افزایی با هدف تقویت هماهنگی‌های کلی بین نیروی زمینی سپاه و قرارگاه‌ها تشکیل می‌شود و تاکنون همکاری و هماهنگی خوبی بین فرماندهان و نمایندگی‌های ولی فقیه در استان ها مشاهده شده است.

 

خوزستان دروازه ورود نسلی از پاک‌ترین مردان خدا به بهشت است

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالطیف طباطبایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب نیز  گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و پایمردی شهدا و رزمندگانی است که به فرمان امام خمینی(ره)، در برابر تهاجم همه جانبه لشکر کفر مردانه ایستادند و از حرم و حریم جمهوری اسلامی دفاع کردند.

 

او  افزود: هفته دفاع مقدس برای خوزستان شهیدپرور اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد چرا که خوزستان در خاکریز اول دفاع قرار داشت و عروج بسیاری از شهدای والا مقام در این خاک مقدس به چشم دیده شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب گفت: خوزستان هم دروازه ورود مکتب نورانی تشیع به کشور و هم دروازه ورود نسلی از پاک‌ترین مردان خدا به بهشت است.

 این همایش تخصصی به مدت دو روز در خوزستان با بازدید از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور برگزار شد که در این همایش برنامه ای از قبیل بازدید از یادمان‌های پایگاه منتظران شهادت، بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) و شلمچه و همچنین سرکشی به پایگاه‌های مستقر در خط مرزی استان در دستور کار مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه و مسئولان و فرماندهان قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.