سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت یک ماهه برای تعویض پلاک مخدودش در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان گفت : مالکان خودرو تا آخر مهر ماه مهلت دارند نسبت به تعویض پلاک مخدوش و سوخته در مراکز تعویض پلاک استان اقدام کنند.

 سرهنگ رضا همتی‌زاده گفت : مالکان وسایل نقلیه‌ای که مخدوشی پلاک آنها مربوط به سال ۱۳۹۳ می باشد به دلیل مشکل اولیه جنس پلاک، می‌توانند تا آخر مهرماه با حضور در مراکز تعویض پلاک استان به صورت رایگان نسبت به تعویض پلاک وسیله خود اقدام کنند.

وی بیان کرد : مالکان وسایل نقلیه‌ای که پلاک آنها مختص به سال ۹۳ نباشد و به صورت عمد یا غیر مخدوش کرده باشند تا آخر مهرماه مهلت دارند با پرداخت هزینه، اما بدون اعمال قانون، پلاک وسیله نقلیه خود را تعویض کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان افزود: طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در مشخصات و ارقام پلاک و ارکان وسیله نقلیه جرم محسوب شده و پلیس موظف است ضمن توقیف وسیله نقلیه مالک و راننده وسیله نقلیه را به مراجع قضایی معرفی کند.

همتی‌زاده یادآور شد: همه مالکان وسایل نقلیه‌ای که پلاکشان مخدوش شده است، اگر از مهلت مقرر استفاده نکنند، از آبان‌ماه امسال به محض مشاهده توسط پلیس، اعمال قانون و توقیف می‌شوند و معرفی به مراجع قضایی نیز انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.