سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف متهم به ۱۲ فقره سرقت موتورسیکلت

 سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه‌دار موتورسیکلت و اعتراف متهم به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو اجرای طرح محله محور به منظور شناسایی سارقان، تیم عملیات کلانتری ۱۱۴ غیاثی در حین گشت زنی در محدوده خیابان "مخبر جنوبی" به یک دستگاه موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش مشکوک شدند که با استعلام پلاک آن مشخص شد که موتورسیکلت متهم سرقتی می‌باشد.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهم بلافاصله با مشاهده پلیس از محل متواری شد و عوامل پلیس دستور ایست متهم را صادر کردند و متهم بدون توجه به آن به صورت خطرناکی به حرکت خود ادامه داد که با اجرای طرح مهار موتورسیکلت متوقف و راکب آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و در ادامه تحقیقات مشخص شد که موتورسیکلت چند روز قبل به سرقت رفته است که به منظور شناسایی مالک آن به کلانتری انتقال داده شد.

وی افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که از سارقان سابقه دار بوده و به ۱۲ فقره سرقت مشابه اعتراف کر د و در این خصوص پرونده تشکیل شده و متهم به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به مرجع قضائی معرفی شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد که حتما موتورسیکلت خود را در محل امن پارک کرده و با قفل‌های مخصوص امنیت موتورسیکلت خود را بالا برده تا از وقوع این دست سرقت‌ها جلوگیری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.