سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری مالخر و کشف ۶۰ گوشی سرقتی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مالخر تلفن همراه در محدوده خیابان هاشمی خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیسی یک نفر مالخر که با تهیه مخفیگاه در محدوده خیابان "هاشمی"، اقدام به مالخری از سارقان حرفه‌ای موبایل قاپ در سراسر تهران می‌نمود، شناسایی شد و دستگیری این متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک قرار گرفت.

وی گفت: با پیجویی‌های انتظامی و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، ساعات تردد متهم و شیوه‌ی ارتکاب جرم وی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات منسجم پلیسی متهم در حالی که قصد ورود به مخفیگاه خود را داشت، غافلگیر و دستگیر و از کوله پشتی که به همراه داشت تعداد ۶ عدد تلفن همراه مسروقه که به تازگی از سارقان خریداری نموده بود، کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد ۵۴ عدد تلفن همراه دیگر مدل آیفون که همگی مسروقه بوده کشف شد و متهم اعتراف کرد از سارقان موبایل قاپ گوشی‌های آیفون را که از نقاط مختلف شهر سرقت می‌کردند، با قیمت ۲۷ الی ۳۰ میلیون تومان خریداری نموده و برای فروش به یکی از کشور‌های همسایه ارسال می‌کردند. همچنین ارزش اموال مکشوفه بیش از ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: متهم ۴۰ ساله از افراد سابقه دار بوده و دارای سوابق متعدد مالخری می‌باشد و تاکنون ۱۵ نفر از شکات آن شناسایی شد. متهم به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات دیگر به مقام قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو منتظر یک فرصت مناسب برای سرقت تلفن همراه هستند به همین منظور مردم حتما در اماکن عمومی مراقب اطراف خود باشند و حتی الامکان در اماکن عمومی و پرتردد از تلفن همراه استفاده نکنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.