سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان درپی درگذشت امام جمعه اهل سنت خاش

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک درگذشت مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه خاش را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: درگذشت مرحوم مغفور جناب مولوی محمد علی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه شهرستان خاش و از علمای تقریبی و وفادار به انقلاب اسلامی، موجب تأسف و تأثر شد.

اینجانبان درگذشت این شخصیت قرآنی و مدافع حقوق جامعه را به مردم شریف سیستان و بلوچستان به خصوص مردم عزیز خاش، دوستداران، خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال برای مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

به گفته فرماندار خاش؛ مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش بر اثر بیماری و کهولت سن درگذشت.

صاحب گل صالحی اظهار کرد: این روحانی برجسته اهل سنت سال‌های عمر بابرکت خود را در راه اعتلای دین محمدی (ص)، تقویت وحدت و همگرایی در جامعه سپری کرد و همواره بر ضرورت همبستگی ملی، انسجام و یکپارچگی در جامعه تأکید داشت.
وی بیان کرد: حافظ محمدعلی شهنوازی، از خطیبان برجسته و قدیمی اهل سنت بوده که از گذشته دور تاکنون با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و علمای شاخص شیعه و سنی ارتباط تنگاتنگ و تعامل داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.