سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی در همدان تمدید شد

مدیر کل امور مالیاتی استان همدان از تمدید تفویض اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی و تسری آن به پرونده‌های مطرح در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی این استان خبر داد.

وجیه‌اله ذکوری بیان کرد:با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌های متعدد مودیان به منظور تمدید مهلت پرداخت بدهی، مقرر شد  مهلت پرداخت بخشودگی جرائم مالیاتی در صورت پرداخت بدهی تا ۲۹ شهریورماه تمدید شود. 

وی افزود: بر همین اساس، بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف ۳۰ میلیارد ریال است.

ذکوری گفت: در همین رابطه هر یک از مودیان حقیقی و حقوقی  که بدهی مالیاتی خود را تا ۲۹ شهریور با ما تسویه کنند، برای اشخاص حقیقی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و برای شرکت‌ها تا  سقف ۳۰ میلیارد ریال در هر منبع و هر دوره بخشودگی جریمه مالیاتی در نظر گرفته شده است.

ذکوری همچنین  تصریح کرد: هر یک از مودیان مالیاتی چه شرکت و چه شخص که پرونده وی در هیئت حل اختلاف  مطرح باشد و نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود و یا تقسیط و ترتیب پرداخت آن اقدام کند این بخشودگی مالیاتی نیز شامل حال وی خواهد شد.

برچسب ها: مالیات ، تمدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.