سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان کم آبی چندین ساله پرجمعیت ترین روستای بخش مرکزی اسدآباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پایان کم‌آبی چندین ساله پر جمعیت‌ ترین روستای بخش مرکزی اسدآباد خبر داد.

فرهاد بختیاری فر گفت: با بهره برداری از چاه دوم تامین آب شرب روستای چنار علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان اسدآباد مشکل کمبود آب این روستا برطرف شد.

وی با بیان اینکه روستای چنار علیا به عنوان بزرگترین روستای منطقه چهاردولی چندین سال بود که در فصل تابستان با کمبود آب شرب روبرو بود، اظهار کرد: چاه شماره دو این روستا به عمق ۱۲۰ متر توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و در قالب پروژه های جهاد آبرسانی حفر و تجهیز شد و در شهریورماه امسال به بهره برداری رسید.

بختیاری فر با اشاره به صرف اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال  برای حفر و تجهیز  چاه فوق، افزود: برای تجهیز این چاه ۱۵۰۰ متر خط انتقال آب از چاه تا مخزن با لوله ۱۲۵ میلیمتری و ۳۰۰ متر خط برق اجرا شده است.

بختیاری فر تصریح کرد: با بهره برداری از این چاه ۲۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت شبکه توزیع آب این روستا اضافه شده و ۳۶۰۰ نفر جمعیت چنار علیا از آب شرب بهداشتی و پایدار برخودار شدند.

وی اضافه کرد: پروژه های قرارداد نخست جهاد آبرسانی در استان همدان شامل آبرسانی به ۱۶۰ روستا با اعتبار ۵۰۹ میلیارد تومان در راستای پیشبرد اهداف محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاهای استان همدان است.

منبع ایسنا 

برچسب ها: اب و فاضلاب ، ابرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.