سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت به وقوع ناپایداری‌های جوی در این استان هشدار داد.

بر اساس این اطلاعیه سامانه بارشی از اواخر وقت امروز سه‌شنبه (۲۷ شهریور) تا صبح شنبه (۳۱ شهریور) در تمام مناطق استان اردبیل فعال خواهد بود.
وزش تندباد‌های موقتی، بارش باران و باران ریزه (گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق)، رخداد مه توام با کاهش دید افقی و پایین آمدن کف ابر به ویژه در نواحی منتهی به استان گیلان، بارش برف در ارتفاعات سبلان و باغرو و کاهش نسبی دمای هوا از جمله رخداد‌های احتمالی در این مدت اعلام شده است.
بر اساس این اطلاعیه، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر شهری، اصابت صاعقه به ویژه در مناطق کوهپایه‌ای و دامنه کوه‌ها و اختلال موقتی در عملیات‌های پروازی فرودگاه‌های استان اردبیل وجود دارد.
اداره کل هواشناسی استان اردبیل بر لزوم اجتناب مردم از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها و نیز توجه به تنظیم دمای واحد‌های تولیدی (دامداری، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، واحد‌های آبزی پروری)، تسریع در برداشت محصول انگور و انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف، اجتناب از صعود به ارتفاعات استان، احتیاط در فعالیت‌های طبیعت گردی و نیز اطلاع‌رسانی به عشایر استان جهت انجام تمهیدات لازم در مقابل کاهش دما و بارش برف تاکید کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.