سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۶ هزار دانش‌آموز کلاس اولی بوشهری راهی مدرسه شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۶ هزار دانش‌آموز کلاس اولی بوشهری راهی مدرسه شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین با تبریک سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امسال ۲۶۵ هزار دانش‌آموز این استان در ۱۱ هزار کلاس درس در یک‌هزار و ۶۸ مدرسه، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

وی افزود: کار آموزش و پرورش این تعداد دانش آموز توسط ۱۰ هزار و ۲۰۰ معلم در سطح استان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: اگر چه ۶۵۰ نفر از همکاران معلم در سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، اما با استفاده از سایر ظرفیت ها، میزان نیاز به معلم در مدارس تامین و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

موحدی ادامه داد: با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، مدارس استان روز گذشته تجهیز به بخشی از امکانات شده تا دانش آموزان با کمترین دغدغه سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم عنوان کرد: امروز ۲۶ هزار دانش آموز برای اولین بار وارد فضای تعلیم و تربیت شده تا در کلاس اول دبستان سال تحصیلی را آغاز کنند.

«غلامحسین مهران‌پور» افزود: از ۱۵۱ هزار و ۴۰ دانش‌آموزی که در مقطع ابتدایی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر ثبت‌نام کرده، ۱۲۱ هزار و ۵۵۳ دانش‌آموز در مدارس دولتی و ۲۹ هزار و ۴۸۷ نفر در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین ۶ هزار و ۶۷۹ کلاس برای دوره‌های ابتدایی استان بوشهر آماده شده که چهار هزار و ۷۶۵ کلاس در بخش دولتی و یک‌هزار و ۹۱۴ کلاس در بخش غیردولتی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.