سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیامالی: نتایج قهرمانان در المپیک و پارالمپیک مرهون عملکرد دولت شهید رئیسی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: گزارشی که امروز خدمت رهبر انقلاب ارائه خواهم داد مرهون زحمات دولت شهید رئیسی و مدیرانی است که برای ورزش ایران زحمت کشیدند.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان پیش از دیدار قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب گفت: امروز مدال‌آوران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند. جمع مدال‌های پارالمپیکی و المپیکی ۳۷ مدال رنگارنگ بود و به عبارتی در پاریس ۳۷ مرتبه پرچم ایران به اهتزاز درآمد.

وی ادامه داد: در پارالمپیک برای اولین بار بود که ۲۵ مدال کسب کردیم. در سه دوره گذشته ۲۴ مدال گرفتیم، اما در این دوره در پارالمپیک یک رکوردشکنی انجام شد. آماده‌سازی ورزشکاران برای المپیک و پارالمپیک کار سختی است و باید از مدیران تشکر کنم. گزارشی که امروز خدمت رهبر انقلاب ارائه خواهم داد این گزارش مربوط به عملکرد بنده و این دولت نیست بلکه مرهون زحمات دولت شهید رئیسی عزیز و مدیرانی است که برای ورزش ایران زحمت کشیدند.

دنیامالی در خصوص پاداش قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی بیان کرد: پاداش قهرمانان پای سکو پرداخته شده است، اما با حضور رئیس جمهور پاداش قهرمانان به زودی پرداخت خواهد شد و منابع آن نیز تامین شده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه راهبرد ما هشت ساله است، تصریح کرد: در این مسیر هم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا و هم المپیک ۲۰۲۸ لس‌انجلس را در پیش داریم. المپیک جوانان نیز در سنگاپور برگزار خواهد شد.

عضو کابینه دولت چهاردهم همچنین با اشاره به مشکلات ورزشگاه‌های کشور، توضیح داد: مردم نگران نباشند، قول می‌دهم که وضعیت ورزشگاه‌های کشور را استانداردسازی کنیم. این شرایط محصول انباشتگی مشکلات در سالیان گذشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.