سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات:

۷۵۰ هزار میلیارد تومان معادل یک چهارم بودجه کسری داریم

عثمانی گفت: در حال حاضر ۷۵۰ هزار میلیارد تومان معادل یک چهارم بودجه کسری داریم و آقای پزشکیان نیز رسما به آن اشاره کرد.

محمدقسیم عثمانی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه تهران ۲۰ شبکه پنج سیما گفت: در حال حاضر ۷۵۰ هزار میلیارد تومان معادل یک چهارم بودجه کسری داریم؛ کل بودجه ۳۰۰۰ هزار و خرده‌ای است، یعنی یک چهارم بودجه کسری است که آقای پزشکیان نیز رسما به آن اشاره کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگ کشور این است که مدیران اجرایی فقط مقطع مسئولیت خود را می‌بینند، اگر وزیر ۸ سال پیش امروز را دیده بود اکنون با ناترازی انرژی مواجه نبودیم. متاسفانه دائماً درگیر مسائل روزمره می‌شویم.

به دولت پزشکیان خوشبین هستیم

محسن بیگلری دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: گمان می‌کنم برای اولین در صداوسیما دو نماینده اهل سنت همزمان حضور پیدا کرده‌اند.

وی با یادآوری بر اینکه انتصاب امیر شهرام ایرانی به فرماندهی نیروی دریایی ارتش ایران از سوی رهبر معظم انقلاب راهگشای بهره‌مندی از افراد متخصص اهل تسنن بود، گفت: امروز انتخاب استاندار کرد اهل سنت و چند معاون وزیر اهل تسنن باعث می‌شود به دولت پزشکیان خوشبین باشیم و انشالله روز‌های خوبی را در پیش خواهیم داشت.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس بیان کرد: خوشبختانه در دولت چهاردهم اتفاق بسیار امیدوارکننده‌ای در حال وقوع است چراکه این دولت جزو اولین دولتی محسوب می‌شود که وحدت را نه فقط در حد شعار بلکه تمام تلاش خود را معطوف حرکت بر محور وفاق گذاشته است. تمامی افراد جامعه، ایران را از آن خود و برای رفع مشکلات کشور و مردم خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور بدون توجه به مسائل مذهبی و قومی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
نداریم نداریم ها شروع شد!