سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۱۱ روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت همراه

۱۱ روستای خراسان جنوبی از نیمه مرداد تاکنون، از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، در روستا‌های استان، در یک ماه گذشته، خبر داد. 

مصطفی بهی، افزود: در ادامه اجرای طرح توسعه خدمات ارتباطی در روستا‌های استان، از نیمه مرداد تاکنون، ۶ سایت جدید الاحداث توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه راه اندازی و ۳ سایت تلفن همراه موجود در روستا‌ها به تکنولوژی نسل ۴ همراه مجهز شدند.

به گفته وی سایت‌های جدید در روستا‌های سیوجان، طوطی و گیوشاد شهرستان خوسف، چاه رزمندگان شهرستان سربیشه، یوسف آباد شهرستان عشق آباد و زیدان شهرستان درمیان راه اندازی شده اند که این روستا‌ها و روستا‌های شل آباد خوسف و دهنوون عشق آباد را از سرویس تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: همچنین با تجهیز ۳ سایت دیگر تلفن همراه به تکنولوژی نسل ۴، در روستا‌های بصیران شهرستان خوسف، طاهریه شهرستان فردوس و زمانی شهرستان قائنات، این روستا‌ها از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند. 

بهی افزود: با اجرای این پروژه‌ها که با اعتباری بیش از ۳۸۵ میلیارد ریال، از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده اند، بیش از هزار خانوار روستایی استان، از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.