سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای تامین نظر شورای نگهبان صورت گرفت؛

اصلاح لایحه موافقتنامه خدمات هوایی دوجانبه بین ایران و عراق

لایحه موافقتنامه خدمات (سرویس‌های) هوایی دوجانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۷ شهریور) در جریان بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه خدمات یا سرویس‌های هوایی دوجانبه میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق با اصلاحات صورت گرفته در جهت رفع ایرادات شورای نگهبان با ۲۰۰ رأی موافق، صفر رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هسئت‌رئیسه مجلس در جریان بررسی این گزارش در تذکری با استناد به ماده ۱۹۷ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در کمیسیون حتما باید ایرادات شورای نگهبان رفع شود و این رفع ایراد نباید به گونه‌ای باشد که الحاق یا حذفی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در جریان رفع ایرادات این لایحه مشکلات شکلی وجود دارد که باید رفع شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر گفت: در جلسه کمیسیون عمران و هنگام بررسی این موضوع نمایندگان شورای نگهبان و معاونت قوانین حضور داشتند و این موضوع را پذیرفتند، در محتوا هیچ تغییری صورت نگرفته و ایرادات شکلی رفع می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.