سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۴۰ گروه جهادی دانشجویی در لرستان

مسئول بسیج دانشجویی لرستان از فعالیت ۴۰ گروه جهادی دانشجویی در استان خبر داد.

محسن کریمی بیان کرد: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های بسیج دانشجویی را آشنایی دانشجویان با فرهنگ جهادی و اقدامات محرومیت‌زدایی دانست.

وی با بیان اینکه قبلا ۲۰ گروه جهادی دانشجویی در سطح استان لرستان فعالیت داشتند، ادامه داد: امسال توانستیم ظرفیت گروه‌های جهادی را در ناحیه بسیج دانشجویی استان به ظرفیت دو برابر یعنی۴۰ گروه جهادی دانشجویی در بیاوریم.

کریمی با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی بسیج دانشجویی لرستان در دو قالب مناطق محروم و دورافتاده و مناطق حاشیه شهر‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه تمامی این گروه‌ها در عرصه‌های عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در سرتاسر مناطق محروم و کم برخوردار استان شروع به فعالیت کرده‌اند.

این مسئول اظهار کرد: تاکنون ۱۶۵۳ نفر از دانشجویان در قالب اردو‌های ۷ تا ۱۰ روزه به این مناطق محروم اعزام شده‌اند.

کریمی با بیان اینکه در این اردو‌ها ۸ هزار نفر از این اردو‌ها بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: در این ارو‌ها ۱۸ مدرسه و ۸۸ کلاس درسی رنگ آمیزی و شاداب سازی شده و گروه‌های دامپزشکی توانستند در این اردو‌ها ۱۲ هزار راس دام را واکسیناسیون کنند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: سال جاری با توجه به شرایط درسی و شروع فصل تحصیلی هدف این گروه‌های جهادی دانشجویی مناطق حاشیه نشین شهرستان‌های استان در قالب اردو‌های دو روزه پنجشنبه و جمعه‌های جهادی بوده که در این اردو‌ها نیز برآورد اعزام ۱۸۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر استان را در برنامه خود داریم.

برچسب ها: گروه جهادی ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.