سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۲۶ هزار هکتار برای اجرای طرح‌های کشاورزی در خراسان شمالی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۲۶ هزار و ۸۷۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های کشاورزی در استان واگذار شد.

 محمد محمدزاده در گشت رسانه‌ای شهرستان گرمه گفت: هزار و ۶۷۱ قطعه به مساحت ۲۵ هزار و ۶۴۰ هکتار مربوط به طرح‌های کشاورزی، تولیدی و ۲۳ قطعه به مساحت هزار و ۲۵۷ هکتار مربوط به تأمین واگذاری زمین موردنیاز کشاورزی و طرح‌های صنعتی است.

او گفت : اعتبارات تملک استانی خراسان شمالی امسال هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است، در حالیکه تنها تولید یک محصول استان به‌اندازه اعتبارات تملک سه سال استان است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی گرمه هم در گشت رسانه‌ای واگذاری و توسعه اراضی شهرستان گرمه گفت: طرح بازدید شده با عنوان طرح کرامت شرق و با مساحت ۲۰ هکتار جز طرح‌های تأیید شده برای انتقال سند در شورای هیئت ۷ نفره واگذاری است.

یاسر نوری گفت: از مساحت این طرح ۱۲ هکتار به‌صورت باغی و ۸ هکتار زراعت زیر کشت است که مالک با برنامه‌ریزی انجام شده علوفه دامداری خود را از آن محل همین طرح تأمین می‌کند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی گرمه افزود: با توجه به لزوم مدیریت آب در شهرستان گرمه مالک اقدام به مصرف بهینه آب در این باغ کرده و از مکانیزم‌های نوین آبیاری بهره برده است که طرح مذکور به‌عنوان طرح نمونه استانی نیز معرفی شد.

علیرضا جلالیان کارآفرین و مجری طرح نیز گفت: در حوزه کشاورزی به‌صورت مستقیم برای ۲۲ نفر شغل ایجاد کرده‌ام و سالانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن میوه سردرختی برداشت می‌کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.