سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی دومین سوء قصد؛ بایدن با ترامپ تلفنی گفتگو کرد

جو بایدن در تماس تلفنی با دونالد ترامپ درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفتگو کرده است.

 کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور با او درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفتگو کرده است.

به گزارش بامداد سه‌شنبه سی‌ان‌ان، در بیانیه کاخ سفید با اشاره به اینکه روسای جمهور کنونی و سابق ایالات متحده در این تماس تلفنی گفت وگویی صمیمانه داشته‌اند، آمده است: ترامپ از بایدن به خاطر این تماس تلفنی تشکر کرد.

به نوشته سی‌ان‌ان، رئیس جمهور آمریکا پیش‌تر نیز در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) با تمجید از عملکرد سرویس مخفی ایالات متحده در مدیریت سوء قصد علیه ترامپ، نوشت: از اینکه رئیس جمهور سابق آمریکا آسیبی ندیده خیالم راحت شده است.

بایدن همچنین در جریان سخنرانی خود در فیلادلفیا با بیان اینکه ما در آمریکا اختلافات خود را نه با تفنگ بلکه در صندوق‌های رأی و به صورت مسالمت‌آمیز حل می‌کنیم، تاکید کرد: آمریکا بار‌ها از تراژدی گلوله عوامل ترور آسیب دیده است چرا که ترور راه حل نیست بلکه کشور را دچار تفرقه می‌کند.

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده است که تمام منابع را برای حفظ امنیت ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری در اختیار سرویس مخفی قرار خواهد داد.

ترامپ روز یکشنبه در باشگاه گلف در وست پالم بیچ فلوریدا هدف آنچه اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) آن را یک سوء قصد به قتل توصیف کرد، قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دنبال بهونن بندازن گردن ایران جنگ راه بندازن ولی کور خوندن ما گردن گیرمون خرابه