سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکتب روح الله در استان مرکزی آغاز به کار کرد

مشاور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی از آغاز به کار مکتب روح الله در استان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا سیاحت با اشاره به راه‌اندازی مکتب روح الله در استان مرکزی گفت:  استان مرکزی استان بنیانگذار جمهوری اسلامی است و باید در این راستا حرکت متفاوتی را ایجاد کرد تا آرمان‌های امام خمینی (ره) به شکل درستی عملی شود.

وی این مکتب را دارای سه سطح دانست و تصریح کرد: در سطح نخست و تبیینی این مکتب، مبانی امام راحل، مدل‌های ساختارسازی امام راحل استخراج می‌شود و در این راستا کمیته تحقیق و تولید فعال شده است و مجوز فصلنامه‌ها با چارچوب بین‌المللی اخذ می‌شود و در حوزه مدل مدیریتی امام راحل یادداشت نویسی می‌شود.

سیاحت با اشاره به فعالیت کمیته‌های تبلیغ، رسانه، تربیت مدرس و مربی، گفت: در کمیته تبلیغ، مبلغین در قالب تبلیغ و تدریس جذب می‌شوند تا مبلغ و مدرس مکتب روح الله تربیت شود.

وی ادامه داد: در گام نخست با مبلغین همه شهرستان‌های استان مرکزی نشستی برگزار و گفتگو‌هایی در این راستا صورت گرفت و مبلغین مناسب نیز شناسایی شدند.

مسئول مکتب روح الله افزود: در این راستا نشستی ۲ روزه با مبلغین استان مرکزی نیز برگزار شد که نوع نگرش‌امام راحل در مسائل مختلف و چرایی و چگونگی انقلاب بررسی شد تا گفتمان لازم در این راستا شکل بگیرد، همچنین مباحث مرتبط با مواضع امام راحل در حوزه‌های مختلف تبیین شد.

مشاور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مقرر است که این مسیر با قدرت در پیش گرفته شود تا مکتب امام راحل به درستی در بین قشر جوان تبیین شود و حرکت‌هایی در این زمینه صورت پذیرد.

برچسب ها: مکتب ، استان مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.