سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا: بیش از ۵۰۰ تحریم علیه ایران وضع کرده‌ایم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی سیاست‌های دوگانه بازدارندگی، فشار و دیپلماسی دولت بایدن اذعان کرد واشنگتن بیش از ۵۰۰ تحریم علیه تهران اعمال کرده است.

 متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سالگرد مهسا امینی و احتمال اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران گفت: ما تحریم‌های زیادی علیه ایران وضع کرده ایم. ما بیش از ۵۰۰ نهاد و شخصیت ایرانی را در این زمینه تحریم کرده ایم و در چند هفته اخیر نیز تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرده ایم که تعدادی از آنها مربوط به حقوق بشر بوده اند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود که سابقه ما رویکرد ما را نشان می‌دهد. درحال حاضر ما اقدامی برای اعلام نداریم.

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل نیز در پاسخ به سوالی در این زمینه با تاکید بر حمایت از حقوق زنان و دختران گفت: زنان در همه جهان باید در ابراز عقیده و نحوه لباس پوشیدن آزاد باشند.

او افزود: دبیرکل سازمان ملل به صورت مکرر با مقامات ایران در خصوص این مسایل گفتگو کرده است و به این گفتگو‌ها ادامه خواهد داد.

دولت دموکرات جو بایدن همچنانکه آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این دولت ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد «سیاست بازدارندگی، فشار و دیپلماسی» را در قبال جمهوری اسلامی ایران دنبال کرده است.

ایالات متحده آمریکا در ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ ایران، به بهانه حمایت از حقوق بشر، تحریم‌هایی را همگام با متحدان غربی خود اعمال کرد.

دولت بایدن اگرچه اعلام کرده که هدفش تغییر نظام ایران نیست، اما از آغاز ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ در ایران، همسو با مخالفان و در حمایت از آنان گام برداشت، اما و در پی فروپاشی ائتلاف اپوزیسیون و توافق از سرگیری روابط و همکاری‌های ایران و عربستان سعودی در ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱با میانجیگری چین، به دیپلماسی غیرعلنی با جمهوری اسلامی ایران برای تداوم گفتگو‌های غیرمستقیم روی آورد.

سرانجام، نتیجه بیش از دو سال گفتگو‌های غیرمستقیم میان تهران- واشنگتن، اعلام فرایند آغاز آزادسازی دارایی‌های توقیف شده ایران و تبادل زندانیان میان تهران - واشنگتن در بحبوحه احساس خطر دولت بایدن از منافع خود در غرب آسیا به دلیل توقیف چند کشتی متخلف و اردوکشی نظامی با ژست امنیت سازی در تنگه هرمز، در روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲ (۱۰ اوت /آگوست) بود.

وزارت خزانه داری آمریکا در پی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ ایران در ٣١ شهریور آن سال، پلیس امنیت اخلاقی و چند مقام دیگر ایرانی را در پی درگذشت دختر جوان ۲۲ ساله ایرانی به نام "مهسا (ژینا) امینی" تحریم کرد.دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری (اوفک) نیز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ در تداوم دخالت در امور داخلی ایران، نام هفت مقام ارشد جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داد و گفت که این افراد به دلیل نقش داشتن در سرکوب اعتراض‌ها و قطع دسترسی ایرانیان به اینترنت تحریم شده‌اند.

غرب به رهبری آمریکا همزمان با تداوم تحریم‌های حقوق بشری، سوم آذرماه سال ۱۴۰۱ در ژنو سوئیس، قطعنامه‌ای را در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به بهانه ناآرامی‌های ایران، با عنوان آنچه «وضعیت حقوق بشر در ایران» خواند، به تصویب رساند که در پی آن، کمیته‌ای حقیقت یاب در این زمینه تشکیل شد.

دولت بایدن همچنین از طریق سازو کار‌های بین المللی و سازمان ملل به نام دفاع از حقوق زنان ایرانی، ۱۴دسامبر ۲۰۲۲ (۲۳ آذرماه ۱۴۰۱)، پیش نویس قطعنامه خاتمه عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل را در شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل (اکوسوک) در نیویورک ارائه کرد که با ۲۹ رای موافق، ۸ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع به تصویب رسید و بدعتی را در این زمینه به بهانه حقوق بشر پایه گذاری کرد.

کشور‌های بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به قطعنامه پیشنهادی برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل رأی مخالف دادند.آمریکا و متحدان غربی آ یعنی اعضای اتحادیه اروپا و کانادا و کشور‌های آرژانتین و شیلی، کلمبیا، گواتمالا، پرو و پاناما به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل رای مثبت دادند و کشورهایی، چون مکزیک، تایلند و تونس رای ممتنع دادند.کمیسیون مقام زن سازمان ملل ۴۵ عضو دارد و جمهوری اسلامی ایران براساس رای اکثریت اعضای اکوسوک یعنی ۴۳ رای از ۵۴ رای اعضای این نهاد، برای سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۶ میلادی به عضویت این کمیسیون درآمده بود.

بحث حذف ایران از کمیسیون مقام زن را نخستین بار بصورت رسمی، کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا بیان کرد که اکنون نامزد حزب دموکرات‌ها برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ است وپیش از آن، با یکی از مخالفان جمهوری اسلامی ایران و حامی افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران مطرح کرده بود.

کامالا هریس معاون بایدن، دوم نوامبر ۲۰۲۲ /۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ همزمان با نشست غیررسمی (آریا فرمولا) در سازمان ملل درباره ناآرامی‌های ایران، در بیانیه‌ای قصد واشنگتن را برای همکاری با شرکا به منظور حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد اعلام کرد.

پیش از آن، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با انتشار نامه‌ای سرگشاده از سوی برخی زنان شناخته شده در آمریکا همچون هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا و میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین این کشور، خواستار اخراج فوری جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شده بودند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
آمریکا هدایت کننده اصلی جنایات غزه است آمریکا در جریان عملیات اسرائیل قرار داشت.
۰۷:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا هدایت کننده اصلی جنایات غزه است
آمریکا در جریان عملیات اسرائیل قرار داشت.
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
خاک عالم برسر اوناییکه دم از برادری با این نابکارها میزنن
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جای منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جای منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جای منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
جنایات جنگی صهیونیست‌ها وصله ننگی بر پیشانی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر در غرب است آدمکُش هایی که برای تفریح آدم می‌کُشند! شهادت ۲ غیرنظامی فلسطینی در رفح در حمله پهپادی وحشیانه رژیم جنایتکار اسرائیل. جنایات جنگی صهیونیست‌ها در فلسطین، وصله ننگ و عار بر پیشانی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر در غرب است.
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مثل مراکز اسلامی انگلیس در لندن و دانمارک ؟
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
که تعطیل نشدند
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
ولی تحریم سازمان صدا و سیمای ایران لغو شد
اسرائیل جنایتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار، مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند.
۱۶:۱۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار، مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند.
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
این تحریمها شده بلای جان مردم و پله ترقی خواص و آقازاده ها.
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
خوب کاری کردی دمت گرم آمریکا
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
خدا به زمین گرمتان بزنه.چقدر جنایت میکنید از خدا بترسید
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
امریکا لطفا لنگ ننه ات را هم تحریم کن تا ایرانیان اینقدر کمر درد نگیرن با تشکر
آیدین بهره مند
۱۰:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
بله چوب تحریمهارو منه کارگر چندساله دارم میخورم
در اعتراض به تحریم‌های غرب، تهران سفرای چهار کشور اروپایی را احضار کرد پس نتیجه اش چه شد؟
۱۰:۰۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
در اعتراض به تحریم‌های غرب، تهران سفرای چهار کشور اروپایی را احضار کرد پس نتیجه اش چه شد؟
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
لغو ریاست ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
بند ۷ منشور سازمان ملل
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
در مقابل ایران هم بیش از پانصد تحریم به اون تحریم ها اضافه میکند و یکجا به مردمش تحمیل می‌کنه.
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
حضور امریکا و متحدانش در خاور میانه یعنی تولید داعش تکفیری و جنگ درمیان مسلمانان
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
لعنت خدا بر ظالمان زمان شما حاکمان به همدیگر قدرت نمایی می کنید تحریم می کنید لگد اش را مردم بیچاره می خورن
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
حضور نیروهای آمریکایی در منطقه هیچ ارتباطی و ربطی مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی ندارد و تاکنون هم نداشته است و 100 درصد فقط کمک، حمایت و پشتیبانی از جنایتکاران است و هم غارت نفت کشورهای عربی بوده است.
و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه و جهان ثابت شده است.
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
بقیه اش رو هم بگو که جنگ عراق رو راه انداختیم و یه میلیون ایرانی رو کشتیم
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکایی ها جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون به اسم دفاع حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
خروج نیرو‌های ارتش آمریکا از عراق باید کامل شود
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
چقدر چرت مینویسی عمو نفست از جای گرم بلند میشه؟ مشکلات کشور را نمیبینی گیر دادی به آمریکا
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
ایران دیگر نباید با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره و گفت وگو کند.
هیچ کسی حق ندارد با آژانس اتمی همکاری کند. هیچ کسی حق ندارد با اتحادیه اروپا همکاری کند.
نتیجه گفت وگو از سال 1392 تاکنون 100 درصد فقط متهم، تهدید و تحریم کردن ایران بوده است.
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اقدامات تروریستی جیش‌العدل، گروهی تروریستی تحت حمایت خارجی به رهبری آمریکا بوده است.
بیانیه مشترک آمریکا و تروئیکای اروپا علیه ایران دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است. آمریکا و تروئیکای اروپا حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارند.
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اتهام‌زنی آمریکا و تروئیکای اروپا علیه برنامه هسته‌ای ایران در شورای حکام همان نتیجه مذاکره و گفت وگو شما بوده است.
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
ادعاهای ضدایرانی آمریکا جنایتکار در نشست شورای امنیت سازمان ملل، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
دلیل و علت سکوت عراقچی در مورد بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار چیست؟
۰۹:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دلیل و علت سکوت عراقچی در مورد بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار چیست؟
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دلیل و علت بی توجه، کوتاهی و سکوت دولت، وزیر امور خارجه، مسئولان و نمایندگان مجلس در برابر مقابله دخالت و مداخله آژانس، آمریکا، اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه، وآلمان و... چیست؟
مردم ایران دیگر به آژانس، آمریکا و اروپا اعتمادی ندارد
۰۹:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مردم ایران دیگر به آژانس، آمریکا و اروپا اعتمادی ندارد
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مردمم ایران نه
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
رئیس جمهور فرانسه در حالی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انتقاد می کند که ظاهرا فراموش کرده رژیم صهیونیستی با برخورداری از ده‌ها کلاهک هسته‌ای، هیچگونه نظارت بین‌المللی را برنمی‌تابد و با سوابق سیاهی از اشغالگری و تجاوز نظامی، مهمترین منبع تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌رود.
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اتحادیه اروپا جنایتکار ثابت کرد و نشان داد که سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل بوده است
دیگر هیچ کسی در کشور ما حق ندارد با حامیان اصلی رژیم کودک کش صهیونیستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کند.
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مراقب باشیم نشینیم با اینا حرف بزنیم مثل بچه گول بمالن سرمون تا رشد پیدا نکردی بشین سرجات
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
حضور نیروهای آمریکایی در منطقه از سال 2001 تاکنون 100 درصد فقط مبارزه با ایران بوده است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان
حضور نیروهای آمریکایی در عراق از سال 2003 تاکنون 100 درصد فقط مبارزه با ایران بوده است، نه مبارزه با تروریسم و القاعده
حضور نیروهای آمریکایی در سوریه از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط مبارزه با ایران بوده است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش
نیازی به گفتگو نیست
۰۸:۵۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
نیازی به گفتگو نیست
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه مشکل اصلی صلح آمیز هسته ای از سال 13492 تاکنون هنوز هم به طور کامل از طریف مذاکره و گفت وگو حل وفصل نشده است چرا؟
و این در حالی است که متأسفانه مشکل اصلی توافق هسته ای و برجام از سال 13494 تاکنون هنوز هم به طور کامل از طریف مذاکره و گفت وگو حل وفصل نشده است چرا؟
چرا از سال 1394 تاکنون مذاکرات برجام به نتیجه نمی‌رسد، آیا گفتگوها شکست خورده است؟
۰۸:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
چرا از سال 1394 تاکنون مذاکرات برجام به نتیجه نمی‌رسد، آیا گفتگوها شکست خورده است؟
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور فنی-نظامی روسیه و ایران را ندارد و 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران و هم روسیه بوده است.

اروپا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور فنی-نظامی روسیه و ایران را ندارد و 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران و هم روسیه بوده است.

انگلیس جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور فنی-نظامی روسیه و ایران را ندارد و 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران و هم روسیه بوده است.
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
بیش از 18 هزار شهید ماحصل حیات ننگین منافقین مورد حمایت برخی دولت‌های جنایتکار مدعی حقوق‌بشر است پس هنوز هم برخی ها خیانتکاران از جنایت های دولت های مدعی حقوق بشر درس عبرت نگرفتند و باز هم به دنبال مذاکره و گفت وگو با جنایتکاران هستند.
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
نتیجه مذاکره و گفت وگو در این مدت 12 سال، گروه هفت با صدور بیانیه ای ایران را متهم کرد ؛ در حال پاسخگویی به ایران هستیم
وزرای امور خارجه گروه هفت با صدور بیانیه‌ای مشترک ادعاها درباره دخالت ایران در مناقشه اوکراین از طریق ارسال موشک های بالستیک به روسیه را تکرار کردند.
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
نتیجه مذاکره و گفت وگو در این مدت 8 سال، گروه هفت با صدور بیانیه ای ایران را متهم کرد ؛ در حال پاسخگویی به ایران هستیم
وزرای امور خارجه گروه هفت با صدور بیانیه‌ای مشترک ادعاها درباره دخالت ایران در مناقشه اوکراین از طریق ارسال موشک های بالستیک به روسیه را تکرار کردند.
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
۰۸:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا و متحدانش و هم سازمان های بین المللی در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاور بودن و هستند.
دولتمردان و مسئولان هم و در سایر سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس در این مدت 12 سال در مذاکره از جنایت های آمریکا و متحدانش اسقبال کردند چرا؟
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی از اوکراین هم نقض آشکار قوانین بین المللی از جمله منشور سازمان ملل است.

کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی از رژیم صهیونیستی کودکش هم نقض آشکار قوانین بین المللی از جمله منشور سازمان ملل است.
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
گروه هفت به رهبری از اسفند ماه سال 1400 تاکنون در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم است و نه مدعی

گروه هفت به رهبری از مهر ماه سال 1402 تاکنون در مورد جنگ اسرائیل و غزه متهم است و نه مدعی
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
بنده هم از روسیه دفاع نمی کنم ولی اما 100 درصد فقط حق با روسیه است. حمله روسیه به اوکراین و به خاطر دخالت و مداخله آمریکا و غرب و ناتو در امور داخلی اوکراین و روسیه بوده است.
آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون با کل دنیا مشکل دارد و همچنان نیز ادامه دارد.
از سال 1917 تاکنون در هر جای منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون در هر جای منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
باید به آمریکا جنایتکار برای توقف جنگ غزه فشار وارد کرد
۰۸:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
باید به آمریکا جنایتکار برای توقف جنگ غزه فشار وارد کرد
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
کشورهای عضو شانگهای و گروه بریکس، گروه هفت را در حمایت تسلیحاتی از اسراعیل و اوکراین محکوم می‌کنند!

گروه هفت با صدور بیانیه ای ایران را متهم کرد ؛ در حال پاسخگویی به ایران هستیم
وزرای امور خارجه گروه هفت با صدور بیانیه‌ای مشترک ادعاها درباره دخالت ایران در مناقشه اوکراین از طریق ارسال موشک های بالستیک به روسیه را تکرار کردند.
دولت، وزیر امور خارجه، مسئولان و نمایندگان هنوز هم هیچ واکنشی نشان نمی دهند و فقط سکوت اختیار کرده اند.
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون در امور داخلی همه کشورهای منطقه و جهان دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون در امور داخلی همه کشورهای منطقه و جهان دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون در امور داخلی همه کشورهای منطقه و جهان دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
نتیجه مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی، چین و روسیه از سال 1392 تاکنون صفر!
نتیجه توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون صفر!
نتیجه برجام از سال 1394 تاکنون صفر!
نتیجه مذاکرات وین، روسیه، دوحه و عمان تاکنون صفر!
کشورهای غربی جنایتکار از سال 1357 تاکنون مسیر خود را عوض نکردند و عوض نمی کنند
۰۸:۴۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
کشورهای غربی جنایتکار از سال 1357 تاکنون مسیر خود را عوض نکردند و عوض نمی کنند
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
غرب اگر دشمن واقعی ایران است سوال اینجاست که پس چرا دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با سران کشورهای اروپایی و دیگر مسئولان غرب مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کردند، می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟

و این در حالی است که در جنگ تحمیلی 8 ساله آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان سلاح شیمیایی را به صدام می دادند
و این در حالی است که در جنگ تحمیلی 8 ساله آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان به همراه کشورهای عربی جنایتکار به صدام کمک و حمایت مالی می کردند چرا؟
دنیا هم نگران همکاری نظامی آمریکا و غرب با اوکراین و اسرائیل است.
۰۸:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دنیا هم نگران همکاری نظامی آمریکا و غرب با اوکراین و اسرائیل است.
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
سوال اینجاست که پس چرا از سال 1392 تاکنون مشکل صلح آمیز هسته ای از طریق گفت وگو حل نشده است.
سوال اینجاست که پس چرا از سال 1394 تاکنون مشکل توافق هسته ای و برجام از طریق گفت وگو حل نشده است.
خروج غیر قانونی آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام، بازگشت به برجام را دشوار کرده است
۰۸:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
خروج غیر قانونی آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام، بازگشت به برجام را دشوار کرده است
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
بی توجه و سکوت عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در در باره دخالت و مداخله آمریکا، کشورهای اروپایی، جمهوری آذربایجان، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران شرم آور و تاسف است.
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست نتانیاهو برجام را نابود کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار با دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین برجام را نابود کرد.
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آژانس اتمی: ایران باید به تعهداتش عمل کند و این در حالی است که ایران تاکنون به تعهداتش عمل کرده است ولی متاسفانه مدیرکل بی ادب آژانس اتمی تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند. آمریکا جنایتکار تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است. اروپا جنایتکار تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است.
آژانس اتمی تاکنون شریک جرم اهانت ها و خیانت های آمریکا و اروپا در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
۰۸:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آژانس اتمی تاکنون شریک جرم اهانت ها و خیانت های آمریکا و اروپا در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
موضوع مذاکره در سال 1392 فقط 100 درصد لغو تحریم های آمریکا و اروپا بود، نه افزایش تحریم های آمریکا و اروپا ولی متاسفانه بعد از مذاکره مشکل آمریکا و هم کشورهای اروپایی با ایران 100 برابر هم افزایش یافته است
درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار سگ دست نشانده کاخ سفید نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
۰۸:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار سگ دست نشانده کاخ سفید نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره و همکاری نکنند. مسئولین باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مذاکره و همکاری نکنند.
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
کشورهای غربی جنایتکار با کدام مجوز و قطعنامه به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهند و هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند. آمریکا جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند!
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
متاسفانه دولتمردان و مسئولان و غیره 100 درصد در مذاکره در مورد خیانت، جنایت، دخالت و مداخله و غیره آمریکا و هم کشورهای اروپایی کوتاهی کردند و هم سکوت می کنند چرا؟
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
حمایت وزیر خارجه فرانسه از رژیم سعودی، حمایت از تروریسم دولتی است فرانسه جنایتکار علنی از تجاوز و جنایت عربستان سعودی و اسرائیل حمایت می کند چرا؟
علت دشمنی های غرب با ایران چیست؟ با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات نمی‌کنیم
۰۸:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
علت دشمنی های غرب با ایران چیست؟ با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات نمی‌کنیم
آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون هیچ هزینه‌ای از برجام خارج شده است.
۰۸:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون هیچ هزینه‌ای از برجام خارج شده است.
سیاست تحریم‌های آمریکا جنایتکار محکوم به شکست است. سیاست تحریم‌های فرانسه جنایتکار محکوم به شکست است.
۰۸:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
سیاست تحریم‌های آمریکا جنایتکار محکوم به شکست است. سیاست تحریم‌های فرانسه جنایتکار محکوم به شکست است.
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا، فرانسه، رژیم کودک کش صهیونیستی، گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایرگروه های تروریستی برای ما یکی هستند
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار انواع تسلیحات مورد نیاز داعش و سایر گروه های تروریستی را در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
فرانسه اولین كشور حامی علنی منافقین اقدامات تروریستی گروهك منافقین در ابتدای سال 1360 كه موجب شهادت هزاران نفر از مردم ایران و 200 نفر از مقامات نظام شد، از ابتدا مورد حمایت رژیم صهیونیستی و كشورهایی همچون آمریكا و فرانسه بود.
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 1392 تاکنون در مذاکره ثابت کرد که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است، نه توافق هسته ای اروپا جنایتکار از سال 1392 تاکنون در مذاکره ثابت کرد که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است، نه توافق هسته ای
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که نوکر آمریکا جنایتکار هستند
۰۸:۳۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
ناتو از سال 2001 تاکنون به همراه آمریکا تسلیحات مورد نیاز تروریسم، القاعده و گروه های تروریستی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ ناتو از سال 2011 تاکنون به همراه آمریکا تسلیحات مورد نیاز تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را تامین می کند.
تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌اثر است برجام هم باید لغو شود
۰۸:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌اثر است برجام هم باید لغو شود
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
ری در عراق و پیدایش داعش، نتیجه سیاست های آمریکا است. درگیری در سوریه و پیدایش داعش، نتیجه سیاست های آمریکا است.
غربی‌ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون و در سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی به اوکراین گنبد آهنین می‌دهد؟ پس سوال اینجاست که چرا آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار رژیم صهیونیستی را تحریم نمی کنند؟!
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی بوده است.
از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی بوده است.
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
کشورهایی که در دوره حکومت صدام بزرگترین حامی او برای بکارگیری سلاح های شیمیایی بودند و چنین سلاح هایی را در اختیار او قرار دادند تا علیه مردم خود و ملت ایران به کار گیرد، اکنون به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی علیه سوریه اقدام می کنند.
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت 12 سال با غربی‌ها جنایتکار صفر! آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است. اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم آمریکا فقط زبان زور را می فهمد. اروپا فقط زبان زور را می فهمد.
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
در دوران جنگ تحمیلی در اثر ارسال جنگ‌افزارهای شیمیایی به رژیم بعث عراق بسیاری از رزمندگان مدافع میهن اسلامی شیمیایی و دچار عوارض ناشی از آن شده‌اند و شهر سردشت و ساکنان آن نمونه عینی جنایت صدام و شریک آن آلمان است.

آمریکا و تروریست‌های اروپایی ازجمله آلمان، بزرگ‌ترین کشورهای ناقض حقوق‌بشر در جهان هستند. امروز جانبازان شیمیایی ما نمی‌توانند به‌راحتی تنفس کنند و بسیاری از بیماری‌های خونی ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به فرزندان ایثارگران ما منتقل‌شده است که مسبب اصلی آن کشور آلمان است.
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بسته کمک جدید ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین ، عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه است.
۰۸:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
بسته کمک جدید ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین ، عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه است.
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
ایران موشک بالستیک به هیچ کشوری نداده و نخواهد داد مشکل توافق هسته ای و برجام هم در زمان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا شروع و آغاز شده است و نه در زمان جنگ اوکراین و روسیه
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا و غرب از اسفند ماه سال 1400 تاکنون تسلیحاتی و مالی اوکراین را تامین می کنند و هم ایران را در جنگ اوکراین و روسیه متهم می کنند چرا؟ و 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، وزیر امور خارجه، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است!
تحریم‌کنندگان از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که رفتار خود را منطقی نمی کنند.
۰۸:۲۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
تحریم‌کنندگان از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که رفتار خود را منطقی نمی کنند.
توافق هسته ای و برجام از سال 1394 تاکنون به نفع دلار آمریکا بوده است.
۰۸:۲۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
توافق هسته ای و برجام از سال 1394 تاکنون به نفع دلار آمریکا بوده است.
تحریم‌ها به نقض حقوق بشر منجر می‌شود
۰۸:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
تحریم‌ها به نقض حقوق بشر منجر می‌شود
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مدعین دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار در زمان حمله صدام به ایران کجا بودند؟
مدعین دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار در زمان حمله صدام به ایران کجا بودند؟
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
نفوذ در سیاست کشورهای مقتدر و ایجاد بحران و ناامنی ، کاری شرافتمندانه و انسانی نیست که جای غرور و افتخار داشته باشد، وقتی فضای باز و اعتماد بر جامعه حاکم، و جز صداقت و حسن نیت و تعامل در جهت رفع اختلافات و دشمنیها ی بی دلیل با انگیزه اعتقادی هدفی ندارند اما ایران با فریب و بدخواهی بدنبال نابودی انهاست.
مردم ایران آمریکا را به نقض حقوق بشر در منطقه متهم کرد
۰۸:۱۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مردم ایران آمریکا را به نقض حقوق بشر در منطقه متهم کرد
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دموکراسی غربی عامل همه جنگ ها و هرج و مرج است
آمریکایی ها صلاحیت ارزیابی وضعیت حقوق بشر را ندارند
آمریکایی ها صلاحیت ارزیابی وضعیت حقوق بشر در سایر کشورها را ندارند .
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اسناد بین المللی متعددی برای تدوین و حمایت از حقوق بشر تدوین شده که در این بین ایالت متحده که خود را پرچمدار رعایت حقوق بشر تلقی می کند، یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در داخل و خارج از آمریکا به شمار می آید.
استکبار جهانی برای تحت فشار قرار دادن کشورهای مستقل و آزادی خواه موضوعی به نام حقوق بشر را در جهان نهادینه کرده تا به اهداف سلطه گرایانه خود دست یابد.
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اگر بخواهیم برخی از جنایات آمریکا در ایران را برشماریم، می توانیم به حمله به هواپیمای مسافربری ایران ، ترور مردم اشاره کنیم اگرچه در آن سالها به همت نیروهای انقلابی و کمک مردم و دادستانی ریشه منافقان در داخل کشور خشکانده شد؛ اما امروز آنها در خارج از کشور مشغول توطئه هستند.
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
شهادت و مجروحیت تعداد قابل توجهی از هموطنان در جریان جنگ تحمیلی که آمریکا مستقیم یا غیرمستقیم در آن دخالت داشته ، شهادت ها در اثر کاربرد سلاح شیمیایی و ماموران انتظامی که در راه مبارزه با موادمخدر به شهادت رسیدند و از بعد دیگر نقض گسترده حقوق ملت ایران در اثر تحریم های ظالمانه هم اقدامی بوده که تا امروز ادامه داشته و سال به سال هم تشدید شده است.
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
در غرب تمدن در مقابل توحش قرار دارد و هر چیزی که به اسم تمدن به زبان می آورند، جنایت است؛ در واقع این ها ضد بشر هستند و تنها دم از بشر می زنند. امروز توحش غربی ها از دورانی که تنها با شمشیر و نیزه حمله می کردند، بیشتر شده است؛ به طوری که اکنون توحش خودشان را با پرتاب یک بمب شیمیایی نشان می دهند. نمونه های بارز این توحش در حمله به کشورهای دیگر مانند جنگ ژاپن، جنگ ویتنام، استثمار کشورهای آفریقایی، حمله شیمیایی به سردشت و مناطق غیرنظامی مشخص شده است.
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
از جوانان فهیم و عزیز ایران زمین میخواهم که با مطالعات عمیق و دقیق نسبت به حق و باطل اشراف کامل داشته باشند تا بتوانیم با علم و اگاهی از حقیقت و واقعیت دفاع کنیم و در پرتو آن زندگی سعادتمندی داشته باشیم.
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
وزیر امور خارجه: برای گفتگو آماده‌ایم/ همان استقال در مورد تهدید، تحریم، دخالت و مداخله آمریکا و غرب است و سکوت در مورد جنایت های آمریکا و غرب بوده است.
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون در امور داخلی همه کشورهای منطقه و جهان دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
هر تحریم شما یک سیم‌خاردار دور خودتونه بدبختا. ما که چشمتون کور داریم پیشرفت می‌کنیم. به نظرم کشورهای زیادی رو تحریم کنید اینطوری ما کشورهای مورد تحریم متحدتر میشیم.
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
دولت وحشی آمریکا جنایتکار هم نقض حقوق بشر در منطقه و جهان بوده است.
دولت وحشی آمریکا جنایتکار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه کیفری بین‌المللی محاکمه شود.
دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
۰۷:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
دولت وحشی آمریکا جنایتکار باید رعایت قوانین بین المللی را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
۰۷:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دولت وحشی آمریکا جنایتکار باید رعایت قوانین بین المللی را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!