سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف اراضی ملی در تالش

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف بیش از ۳ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۳۰ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال در یکی از ییلاقات شهرستان تالش خبر داد.

سردار " حسین حسن پور" گفت: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌ها الزامی است.
وی در ادامه به دریافت خبری در خصوص تصرف اراضی ملی توسط افرادی سودجو در یکی از ییلاقات شهرستان تالش و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازدید از منطقه مورد نظر مشخص شد، افرادی ۳ هزار و ۷۹۹ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را محصور کرده اند.
این مقام انتظامی از معرفی متهمان ۵۸ و ۶۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اعلام اینکه با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، افزود: کارشناسان ارزش این زمین را ۳۰ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال برآورد کردند.
سردار حسین حسن پور در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی در پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان، تصریح کرد: حفظ اراضی ملی از سوء استفاده سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها: اراضی ملی ، رفع تصرف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.