سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری میزبان جشن مهر سینمای ایران

سومین دوره جشن مهر سینمای ایران در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحاب و بختیاری گفت: جشن مهر سینمای ایران با محوریت بزرگداشت جهانبخش زمانی شورابی پیشکسوت فیلم‌سازی استان برپا می‌شود.

وی افزود: این برنامه که سومین سال برگزاری خود را سپری می‌کند از ۲۱ شهریور تا دهم مهر به منظور ایجاد گفتمان سینمایی و همچنین وفاق میان تمامی فعالان و هنرمندان عرصه سینما و فیلم‌سازی در استان‌ها برگزار می‌شود که چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۲۸ شهریور میزبان این رویداد است.

فرجی با بیان اینکه در سومین جشن مهر سینمای ایران در شهرکرد، برنامه بزرگداشت جهانبخش زمانی شورابی از پیشکسوتان عرصه فیلم‌سازی استان به صورت ویژه در نظر گرفته‌شده است، گفت: معرفی و تجلیل از هنرمندان برتر بخش‌های مختلف سینمایی استان در یک سال اخیر هم از دیگر بخش‌های اجرایی این برنامه به شمار می‌رود.

وی با دعوت از تمامی فعالان عرصه سینمایی و فیلم‌سازی چهارمحال و بختیاری برای حضور در این برنامه، یادآور شد: جشن مهر سینمای ایران فرصتی برای دیده شدن فعالان صنفی هنر هفتم است، کسانی که چهره‌هایشان کمتر بر پرده سینما می‌نشیند، اما گردانندگان اصلی این هنر صنعت هستند و به‌عنوان عوامل فنی و اجرایی فعالیت دارند.

فرجی تصریح کرد: چهره‌های موفق عرصه سینمایی و فیلم‌سازی چهارمحال و بختیاری همچون فریدون نجفی، آرمان قلی‌پور، جعفر نجفی، مختار عبدالهی و شهرام ابراهیمی و بسیاری دیگر از فیلمسازان استانی در سال‌های اخیر توانسته‌اند با خلق آثار متعدد، جوایزی مختلفی را در جشنواره‌های همچون سینما حقیقت، کودک و نوجوان اصفهان و ایدفا و دیگر جشنواره‌های بین‌المللی به دست آورند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.