سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۳۱۰ نفر در آبگرفتگی اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به تداوم عملیات امدادرسانی در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی گفت: تاکنون به ۳۱۰ نفر امدادرسانی شده و عملیات در شهرستان کلاله ادامه دارد.

قاسم غریب آبادی با اشاره به بارندگی شدید روز‌های اخیر گفت: از ساعت ۱۲ شب ۲۵ شهریور ماه با شدت گرفتن بارش‌ها و آبگرفتگی تعدادی از خانه ها، نیرو‌های امدادی هلال‌احمر استان به مناطق تحت تاثیر بارندگی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: از آغاز عملیات تا کنون ۶۷ نیروی عملیاتی در قالب ۱۸ تیم با بکارگیری ۱۴ خودروی امدادی به ۳۱۰ نفر شامل ۹۶ خانوار در ۲۹ منطقه شهری و روستایی در شهرستان‌های گرگان، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت ۹۵ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، ۱۱۲ تخته موکت، ۳۴۲ تخته پتو، ۲۱ ست ظروف، ۴۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۲ شعله چراغ والور و ۶ دستگاه چادر امدادی و مسافرتی بین خانواده‌های تحت تاثیر آبگرفتگی توزیع شد.

غریب‌آبادی گفت: در شهرستان گالیکش ارزیابی مناطق حادثه دیده انجام شده و عملیات امدادرسانی در گرگان و مراوه تپه نیز به اتمام رسیده، اما عملیات امدادرسانی در شهرستان کلاله کماکان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.