سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مورایس: رقابت در لیگ قهرمانان آسیا برای هیچ تیمی ساده نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سطح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به کیفیت بازیکنان بستگی دارد.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در نشست خبری  پیش از بازی  با تیم الوحدات اردن اظهار  کرد: این بازی، اولین حضور من در ایران است و تاکنون با تیمی از کشور اردن بازی نکرده‌ام، فقط تیم ملی اردن را می‌شناسم که کیفیت خوبی دارند؛ جو ورزشگاه‌های این‌جا را اطلاع دارم و کمی از تاریخ کشور اردن را می‌دانم، خوشحالم این‌جا هستم.

او در پاسخ به پرسشی در مورد این‌که سپاهان قبلا در لیگ الیت بوده و اکنون که در سطح دوم هست و رقابت ساده‌تر شده گفت: سوال جذابی بود، جواب این سوال را نیز در ذهنم داشتم. اسم گذاشتن و سطح‌بندی برای لیگ قهرمانان آسیا به کشور‌ها و کیفیت‌ها برمی‌گردد، برخی کشور‌ها سود بیشتری می‌برند، زیرا امکانات بیشتری دارند و سرمایه‌گذاری بهتری کرده‌اند.

مورایس اضافه کرد: البته سطح مسابقات به کیفیت بازیکنان نیز بستگی دارد، به کیفیت خودمان ایمان داریم، رقابت ساده نیست، زیرا هر تیمی هدفی دارد و همه برای هدف خودشان می‌جنگند، باید به هدف و کیفیت همه احترام بگذاریم؛ تفاوت‌ها در زمین مشخص می‌شود.

سرمربی سپاهان مطرح کرد: البته AFC روی همه چیز کار کرده و بهترین امکانات را در اختیار گذاشته تا اجتماع بهتری را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

او در پاسخ به پرسشی در مورد حضور انزونزی در تیم سپاهان و اینکه در سه بازی اخیر، این بازیکن برای تیم سپاهان بازی نکرده گفت: استیون در بازی آخر به تیم اضافه شد و دقایقی بازی کرد و در مرحله آماده‌سازی هست. به هر حال درباره این موضوع باید حرفه‌ای نگاه کنیم و از سلامت بازیکن مراقبت کنیم؛ زمان می‌برد تا با بازیکنان و سازماندهی تیم هماهنگ شود، انزونزی بهتر از هفته گذشته و آماده بازی است.

مورایس ادامه داد: ۴ بازی در لیگ داشتیم و یک بازی در پلی‌آف لیگ الیت آسیا داشتیم، اطلاع زیادی از تیم الوحدات ندارم و امیدوارم اطلاعاتی که از این تیم داریم، کافی باشد، حتی فیلمی از بازی آخر آنها پیدا نکردیم و فیلم بازی آخر الوحدات و الفیصلی را که من دنبال می‌کردم، پیدا نکردیم. در کشور‌های دیگر راحت‌تر می‌شود فیلم بازی پیدا کرد و امیدوارم این مشکل در آینده مشکل نباشد، چون حیف است.

او در پاسخ به پرسشی درمورد نبود VAR در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: به عنوان یک انسان دنیا را با عدالت نگاه می‌کنم، وقتی بهترین ابزار برای عدالت را داریم، انتظار می‌رفت VAR در این بازی باشد، به هر حال، VAR چیزی نیست که ۲ سال به فوتبال آمده و چیزی است که سال‌ها آمده و اطلاعات کافی را دارند نمی‌دانم چرا نداریم و شاید به خاطر منابع مالی و استاندارد ورزشگاه‌ها باشد. البته باید همه تلاش را می‌کردیم تا برقراری عدالت را حس کنیم، متأسفم که VAR نداریم، امیدواریم بازیکنان دو طرف بدون تقلب و تمارض بازی را پیش ببرند، البته داوران باکیفیتی داریم و مطمئن هستم کسی با قصد و غرض سوت نمی‌زند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.