سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در زاهدان برگزار می‌شود

دبیر جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار به مناسبت هفته وحدت و با هدف اتحاد و همدلی مسلمانان برای آزادی غزه مظلوم، جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی برگزار می‌شود.

یوسف برادران مهر بیان کرد: امروز هوش مصنوعی ابزار‌های قدرتمند و متنوعی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که در صورت استفاده صحیح، آگاهانه و تخصصی از آن، می‌توان آموزه‌های انقلاب اسلامی به خصوص مقاومت اسلامی را به خوبی و با شیوه‌های هنرمندانه و زیبا به جامعه منتقل کرد.

وی ادامه داد: جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در راستای هفته وحدت در موضوعات وحدت و مقاومت؛ رمز پیروزی فلسطین، وحدت مسلمانان زمینه ساز پیشرفت اقتصادی و آبادانی جهان اسلام، آسیب‌های بزرگ تفرقه در جهان اسلام، انقلاب اسلامی، طلایه دار وحدت اسلامی، وحدت در آیات قرآن کریم، وجود نورانی رسول اکرم (ص)؛ محور وحدت جهان اسلام در قالب تصویر مفهومی برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان افزود: به ۶ اثر برگزیده جوایز نقدی از پنج میلیون ریال برای نفر ۶ تا ۲۰ میلیون ریال برای نفر اول همراه با اعطاء لوح تقدیر اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره حداکثر پنج اثر تولید شده با هوش مصنوعی خود را به آدرس zistano_admin@ در پیام‌رسان بله حداکثر تا ۳۰ اردیبهشت ماه سالجاری ارسال کنند.

برادران مهر گفت: چندی پیش جشنواره «انتخابات» به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری با ۳۹۰ اثر تولید شده با هوش مصنوعی با موفقیت و استقبال مناسب در سطح کشور اجرا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.