سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق ۸۰ درصدی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

تاکنون مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چهارمحال و بختیاری، به میزان ۸۰ درصد محقق شده است.

فضل‌الله رحمتی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۴ مصوبه رهاورد سه نشست ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان در نیمه نخست امسال است.

وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان یکی از موتور‌های پیشران در استان‌ها به خصوص باز فعال‌سازی و فعال نگه داشتن واحد‌های صنعتی می‌باشد.

رحمتی بیان داشت: برخی اقلام و مواد اولیه واحد‌های صنعی در حال متروکه شدن در گمرک استان بود که با هماهنگی انجام شده مهلت داده شد که با گذراندن مراحل اداری ثبت سفارش از متروکه شدن آنها جلوگیری شود.

وی یادآور شد: همچنین در خصوص بازپرداخت تسهیلات نیز استمهال و تمدید لازم انجام شد.

رحمتی همچنین در خصوص رفع تداخلات فاصله‌های قانونی نیز گفت: مقرر شد با مدیریت دستگاه‌های خدمات رسان این مشکل برطرف شود.

محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین پیگیری‌ها برای تکمیل طرح‌های پیشران در استان انجام می‌شود.

وی افزود: فارغ از اینکه بسیاری از مشکلات واحد‌های مختلف تولیدی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سایر واحد‌های دیگر که نیاز به مصوبه دارد، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد بخش دیگری از طرح‌ها نیز در کمیته پیگیری طرح‌های سرمایه‌گذاری بررسی می‌شود.

منزوی یادآور شد: به طور قطع با پیگیری مستمر و میدانی طرح‌های پیشران خیلی بهتر می‌توان به رونق تولید در استان کمک کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در این نشست موضوعات گردشگری، بانکی، خدماتی مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی و چندین مورد در خصوص ارائه مهلت به واحد‌های تولیدی برای پیگیری ترخیص ماشین‌آلات و مواد اولیه مطرح و با موافقت دستگاه اجرایی مهلت‌های خوبی گرفته شد.

وی یادآور شد: همچنین ۲ مورد در خصوص بانک سپه و ملی مصوبه‌های مناسبی برای ادامه و تکمیل فعالیت‌های واحد‌های تولیدی و طرح‌های صنعتی گرفته شد.

منزوی ادامه داد: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری راهکار‌های رفع موانع تولید ۲۲ واحد صنعتی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری این استان را ارائه کردند و آن را به تصویب رساندند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.