سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورش شهرک‌نشینان صهیونیستی به یک مدرسه فلسطینی

منابع محلی از حمله شهرک‌نشینان صهیونیستی به معلمان و دانش‌آموزان یک مدرسه ابتدایی فلسطینی خبر دادند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که شهرک‌نشینان روز دوشنبه به دانش آموزان و کارکنان آموزش مدرسه ابتدایی عرب الكعابنه در منطقه المعرجات در شمال غربی شهر اریحا در کرانه باختری حمله کردند.

براساس گزارش القدس العربی، خبرگزاری وفا فلسطین به نقل از این منابع نوشت: اشغالگران مسلح به مدرسه عرب الكعابنه در منطقه المعرجات حمله کردند، یک پیرمرد را مورد ضرب و شتم قرار دادند، به مدرسه ابتدایی هجوم بردند و دانش آموزان و معلمان را قبل از بازداشت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این خبرگزاری افزود: هنوز هم در بین شهروندان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان حالت وحشت و ترس وجود دارد.

هلال احمر در اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام کرد: خدمه هلال احمر تاکنون ۷ مجروح ناشی از ضرب و شتم در مدرسه را درمان و آنان را به بیمارستان منتقل کرده اند.

پیش از این نیز «مراندا کلیلند» نویسنده و تحلیلگر پایگاه خبری-تحلیلی «میدل‌ایست‌آی» در گزارشی به کشتار عمدی کودکان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی از زمان جنگ آغاز جنگ غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ اشاره کرده و نوشت نسل‌کشی این رژیم در غزه مبنای استفاده از همان تاکتیک‌های نظامی در کرانه باختری اشغالی قرار گرفته است.

طبق یک گزارش جدید سازمان بین‌المللی دفاع از کودکان، ۲۰ درصد تمامی کودکان کشته‌شده فلسطینی در کرانه باختری از سال ‎ ۲۰۰۰توسط نظامیان اسرائیلی و شهرک‌نشینان، از تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ شهید شده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.