سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند خانوادگی اخلال در نظم اقتصادی و فرار مالیاتی در شرق تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از انهدام باند خانوادگی اخلال در نظام اقتصادی و فرار مالیاتی در شرق تهران خبر داد و گفت که میزان فرار مالیاتی کشف شده بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به دستگیری موسس شرکت‌های صوری با مبالغ کلان مالیاتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت: سرکرده این باند با سوءاستفاده از مدارک هویت خانمی و جعل امضاء وی شرکت بازرگانی ثبت کرده اند و اقدام به خرید و فروش کالا‌های وارداتی نمودند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان شرکت ثبت شده به نام شاکی را متحمل ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی نموده بودند ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، سرکرده این باند با ۷ تن از اعضای خانواده اش ۴۴ شرکت صوری به ثبت رسانده وفرار‌های مالیاتی را انجام می‌دهد. 

سرهنگ افشاری افزود: مخفیگاه و دفاتر اعضای این باند در چندین نقطه از شهر تهران شناسایی و طی اقدامی منسجم اعضای این باند دستگیر و در بازرسی از دفاتر متهمان تعداد زیادی مهر جعلی، فاکتور‌های جعلی و آلات و ادوات ثبت فاکتور کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان امور مالیاتی حدود ۸۵۰ میلیارد ریال برگ تشخیص فرار مالیاتی صادر شده است. 

این مقام انتظامی گفت: شرکت‌های انتسابی و میزان تخلفات هر یک از متهمان همزمان با تحقیقات و بازجویی از آنان در حال احصاء بوده و شناسایی و دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.