سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از امروز آغاز به کار کرد.

روابط عمومی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان اعلام کرد: سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور ۳۱ گروه نمایشی از ۲۱ شهر و ۳ گروه نمایشی از کشور‌های ترکیه، روسیه و عراق از امروز (دوشنبه ۲۶ شهریور) تا چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه در ۷ نقطه از این شهر برگزار می‌شود.

نمایش‌های «قالی» به کارگردانی آرزو علی پور از رودسر، «سیاه نون» به کارگردانی احمد امیری امامی از املش و «مشاغل کاذب» به کارگردانی جلال ندیمی از کیاشهر امروز با حضور داوران در پارک بعثت اجرا می‌شوند و آغازگر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هستند.
 
دراین روز ۹ نمایش در پارک بعثت، ۵ نمایش در محوطه جلوی اداره فرهنگ و ارشاد، ۶ نمایش در حاشیه استخر، ۳ نمایش در پارک پاکبان، ۵ نمایش در بوستان هنر، ۳ نمایش در پارک گل‌ها و همچنین ۲ نمایش در شهر سیاهکل برای عموم اجرا می‌شود.

رضا زنده دل، شهردار لاهیجان دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان است و فرهاد قائمیان، قطب الدین صادقی و کوروش سلیمانی در بخش مسابقه اصلی (شهر ما -آسمان آبی) و جعفر ستاری، مهدی حبیبی و نسرین بابایی در بخش کودک (شهر پویا - زمین سبز) و استانی آثار را داوری خواهند کرد.

۱۵ اثر در بخش مسابقه اصلی (شهر ما -آسمان آبی)، ۷ اثر در بخش مسابقه استانی، ۸ اثر در بخش مسابقه کودک (شهر پویا - زمین سبز) پس از اجرا توسط هیئت داوران قضاوت می‌شوند. 

در بخش مهمان داخلی یک اثر از کلاچای و در بخش مهمان بین الملل ۳ اثر از کشور‌های ترکیه، روسیه و عراق در این جشنواره حضور خواهند داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.