سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن غنچه‌ها در بهاباد

آئین جشن غنچه‌ها برای سال تحصیلی نوآموزان در مرکز پیش دبستانی پائیزان احمدآباد بخش مرکزی بهاباد برگزار شد.

علیرضا قطبی الدینی مدیر آموزش و پرورش بهاباد در آئین جشن غنچه‌ها، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از شهدا به عنوان افتخارآفرینان کشور ایران اسلامی یاد کرد و انعکاس جانفشانی‌های شهداء ۸ سال دفاع مقدس در فرزندان نسل سوم انقلاب را از مهمترین وظایف تلاشگران عرصه‌ی تعلیم و تربیت را در دانست.

وی با تاکید براینکه بهترین سرمایه گذاری، آموزش برای کودکان است و خانواده‌ها لزوم آموزش کودکان را درک می‌کنند، افزود: بهترین سرمایه گذاری، آموزش برای کودکان است.

قطبی الدینی بیان داشت: کودکستان باید مکمل تربیت در خانواده شود، اقتضا می‌کند که همه بخش‌های آموزش و پرورش همکاری کنند و باید در تولید محتوا یک جهش بلند داشته باشیم.

وی اضافه نمود: تمام تلاش کودکستان‌ها و مراکز پیش‌دبستانی بر این است تا آموزش‌های اولیه به ویژه مهارت‌های زندگی به این کودکان ارائه شود تا آرام آرام کودکان در فرآیند آموزشی و تربیتی قرار بگیرند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهاباد با بیان اینکه درسال تحصیلی جدید ۳۲۰ پیش دبستانی راهی این مراکز میشوند گفت: تمامی تمهیدات لازم برای آغازسال تحصیلی وبازگشائی مدارس اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: دوره پیش دبستانی بخشی از نظام آموزش و پرورش است که با هدف آماده سازی نوآموزان برای حضور در رده‌های رسمی علم آموزی و مهارت پیش بینی شده است، زیرا درآن الفبای علم آموزی و تربیت به کودکان آموزش داده می‌شود.

در این آئین، نوآموزان با محیط مدرسه، مربی و همکلاسی‌های خود آشنا می‌شوند و این روز با برگزاری جشنی مفرح مناسب با سن آنها خاطره‌انگیز می‌شود.
مراسم جشن غنچه‌ها بااجرای نمایش عروسکی قرائت مقاله و مسابقه برای کودکان همراه بود.

در پایان معاون سیاسی امنیتی فرماندارو مدیر آموزش و پرورش و بخشداربخش مرکزی ودهیارروستای احمدآباد از مرکز پیش دبستانی پائیزان جلگه بازدید کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.