سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب الله از عملیات یمن تمجید کرد

حزب الله با تمجید از حمله موشکی خاص یمن به رژیم اشغالگر اسرائیل، تاکید کرد که این عملیات ضعف رژیم اشغالگر را در همه سطوح آشکار کرد.

حزب‌الله امروز دوشنبه از حمله موشکی خاص به رژیم اشغالگر اسرائیل که توسط نیروی موشکی نیرو‌های مسلح یمن انجام شد و در شرایط پیچیده نظامی به اهداف خود دست یافت، بسیار تمجید کرد.

براساس گزارش المیادین، حزب‌الله در بیانیه‌ای تایید کرد که حمله یمن ضعف این رژیم موقت و ضعف آن در همه سطوح را آشکار کرد. 

این جنبش در ادامه اعلام کرد: تصمیم شجاعانه رهبری در یمن عزیز برای پاسخ به تجاوزات، بیان واقعی موضع کلی و واحد محور مقاومت در همه جبهه‌ها برای ادامه حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت شرافتمندانه و شجاعانه آنان،برای زدودن بی عدالتی و توقف جنگ نابودی نژادپرستانه ‏علیه غزه است.

دیروز یکشنبه، نیروی موشکی نیرو‌های مسلح یمن یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی را در منطقه یافا تل آویو در فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

سردار سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با تایید موفقیت این موشک در رسیدن به اهداف و شکست پدافند اشغالگر در رهگیری و مقابله با آن، گفت: این عملیات با استفاده از موشک بالستیک جدید مافوق صوت انجام شد. زیرا مسافتی را که ۲۰۴۰ کیلومتر تخمین زده می‌شود، طی ۱۱ دقیقه و نیم طی کرد.

متعاقبا روزنامه صهیونیستی معاریو این رویداد را دراماتیک و غیرعادی  توصیف و خاطرنشان کرد که این موشک به چند کیلومتری فرودگاه بن گوریون اصابت کرده است. سایت سروگیم همچنین از تهدید اضافی برای اسرائیل  از سوی یمن صحبت و اعلام کرد که این رژیم  به زودی غافلگیری‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد.

عاموس هارل، تحلیلگر مسائل نظامی در روزنامه اسرائیلی هاآرتص نیز درباره این واقعیت گفت که این عملیات از سوی یمن مکمل تنش در عرصه‌های دیگر است، زیرا درگیری‌ها در نوار غزه ادامه دارد و حملات متقابل از سوی مرز‌های لبنان افزایش یافته است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
این « حمله موشکی خاص» همین حفره را در بیابان ایجاد کرده است؟
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
بیرون رفت