سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه بیش از ۱۱ هزار شبکه آبرسانی در شهرستان میبد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد، از اصلاح و توسعه بیش از ۱۱ هزار و پانصد متر شبکه آبرسانی در این شهرستان خبر داد.

دشتی مدیر مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد به تشریح عملکرد آبفای این شهرستان در بخش‌های مختلف در شش ماه نخست امسال پرداخت و گفت: از ابتدای امسال ۶۱۷ فقره انشعاب آب نصب شد که با این تعداد کل انشعابات نصب شده آب در این شهرستان به ۵۸ هزار و ۵۰ فقره رسید. 

وی، به اجرای ۲ هزار و ۵۳۰ متر خط انتقال آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۵۴ فقره نصب سیفون فاضلاب و ۱۷۳ فقره انشعاب فاضلاب برای جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و استفاده مجدد در صنعت و فضای سبز انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد ادامه داد: یک مورد حادثه خط انتقال، ۱۱۲ مورد حادثه شبکه توزیع و حدود ۸۰۰ مورد حادثه انشعاب در حوزه شهری و روستایی از سوی این امور از ابتدای امسال رسیدگی و رفع شد.

وی، آب شرب مصرفی ۱۲۵ هزار نفر جمعیت این شهرستان را در شش ماهه نخست امسال حدود هفت میلیون متر مکعب عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان حدود سه میلیون متر مکعب آن از خط انتقالی و حدود چهار میلیون متر مکعب آن ازآب چاه‌های منطقه تامین شده است.

او فروش ۶۸۲ فقره انشعاب آب، تعویض و استانداردسازی ۷۰۰ فقره کنتور، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه با برق اضطراری و تامین برق سه حلقه چاه را از دیگر اقدامات انجام شده این امور از ابتدای امسال بیان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.