سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لفاظی فرمانده صهیونیست درباره اشغال مناطقی از لبنان

فرمانده تیپ شمال ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که سربازان او آمادگی اشغال یک نوار امنیتی در لبنان را دارند.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که فرمانده تیپ شمالی ارتش اشغالگر ادعا کرد که نیروهایش آماده اشغال یک نوار امنیتی در سمت لبنان هستند، در همین حال است که اختلافات در داخل کابینه بر سر گسترش عملیات نظامی در لبنان تشدید شده است.

براساس گزارش الجزیره، توجه‌ها به تل آویو معطوف است، جایی که شورای امنیت رژیم قرار است در نشست امروز (دوشنبه) خود، گسترش اهداف جنگی در جبهه شمالی را تصویب کند.

در همین حال، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: یک رزمایش آموزشی اضطراری روز یکشنبه در شهر حیفا برگزار شد و سناریو‌های مختلف اضطراری از جمله آغاز جنگ با لبنان شبیه سازی شد.

روز‌های اخیر شاهد تشدید قابل توجه بمباران‌های متقابل در دو سوی مرز لبنان و فلسطین اشغالی بوده است که همزمان با تهدیدات اسرائیل مبنی بر آغاز جنگ زمینی علیه لبنان علیرغم هشدار‌های منطقه‌ای و بین المللی در مورد انفجار منطقه و از کنترل خارج شدن آن است.

این تحول در زمانی رخ می‌دهد که رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که بین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت، وزیر جنگ او در مورد تصمیم برای گسترش حملات نظامی اختلاف نظر‌هایی به وجود آمده است.

شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از افراد نزدیک به نتانیاهو گزارش داد که در صورت مخالفت با گسترش عملیات نظامی در لبنان، گالانت جایگزین خواهد شد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.