سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجوه گران‌فروشی جوجه یک‌روزه به مرغداران بازگردانده می‌شود

مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که مرغداران گران‌فروشی واحدهای تولیدکننده جوجه یک‌روزه را گزارش کنند، وجوه گران‌فروشی به آنها عودت داده خواهد شد.

مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به برخورد قاطع با هر نوع تخلف گران‌فروشی جوجه یکروزه گفت: طبق گزارش‌هایی که به دست ما رسیده، کاهش عرضه و افزایش بی‌رویه قیمت جوجه یکروزه ظرف هفته‌های اخیر، منجر به افزایش قیمت نهایی مرغ و اجحاف در حق مصرف کننده نهایی شده که ریشه آن  تخلف برخی از واحد‌های تولید کننده جوجه یکروزه است.

او با اشاره به عدم افزایش قیمت نهاده‌های مورد نیاز این واحدها، افزود: به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت جوجه یکروزه، نظارت ویژه بر واحدهای تولیدی و کنترل بازار و ثبات قیمت مرغ، طرح تشدید نظارت بر این واحدها با همکاری تولیدکنندگان واحد‌های پرورش مرغ گوشتی انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که مرغداران فاکتور خرید حاکی از گران فروشی واحدهای تولیدی جوجه یکروزه را به دفاتر نظارت و بازرسی مستقر در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان ارسال کنند، ضمن برخورد قانونی و معرفی متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی، وجوه اضافی گران فروشی هم به مرغداران عودت داده خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.