سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۹ برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در زنجان اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای ۲۹ عنوان برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

عباس برزگر با بیان اینکه این برنامه‌ها از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر برگزار می شود، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌‎های هفته دفاع مقدس، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا تحت عنوان «مهمانی لاله‌ها» است.

وی تصریح کرد: این مراسم پنجشنبه پنجم مهرماه، همزمان با سراسر کشور در تمام گلزارهای شهدای استان و در همه مناطق روستایی و شهری با حضور مسئولان، اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌های اجرایی برگزار و در آن پیام رهبر معظم انقلاب قرائت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس شاهد، برگزاری میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه و همچنین ادارات بنیاد شهید شهرستان‌ها، اجرای طرح پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان، اجرای طرح واکسیناسیون جانبازان ۷۰ درصد، فضاسازی فرهنگی و تبلیغات محیطی و برپایی غرفه فرهنگی و دایر کردن غرفه کتاب در نمایشگاه دفاع مقدس استان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید استان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: دعوت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای شرکت در مراسم رژه نیروهای مسلح، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و شب شعر دفاع مقدس، تهیه و ارسال محتوا با موضوع ایثار و شهادت به مدارس شاهد، معرفی شهدای دفاع مقدس، ارسال وصیت نامه شهدا، برگزاری یادواره ها و یادبودهای شهدای دفاع مقدس، ساماندهی مرکز فرهنگی گلزار شهدای شهرستان خرمدره و معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس بومی استان زنجان از جمله مهمترین برنامه‌های پیش‌ بینی شده در این ایام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.