سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول کشوری اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی کرمان در برگزاری دوره‌های توانمند سازی

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان از کسب رتبه اول کشوری اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی در برگزاری دوره‌های توانمند سازی و کارگاه‌های آموزشی خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول کشوری اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در برگزاری دوره‌های توانمند سازی و کارگاه‌های آموزشی خبر داد.

 رضا رضایی با بیان اینکه عامل اصلی در کیفیت بخشی و توسعه حرفه‌ای معلمان، برگزاری دوره‌های توانمند سازی و توان افزایی دبیران است از کسب رتبه اول کشور توسط اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در برگزاری کمی و کیفی دوره‌های  توانمند سازی و کارگاه‌های آموزشی در سال تحصیلی جاری خبر داد.
وی افزود: به استناد فعالیت ۸ از برنامه ۲۷ سند تحول بنیادین و در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان، دوره‌های  توانمند سازی دبیران به صورت مدرسه‌ای، قطبی و استانی  با شرکت تمامی معلمان در گروه‌های درسی مختلف برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: توسعه حرفه‌ای موجب افزایش مهارت ها، دانش‌ها و نگرش‌های معلم می‌شود و این یادگیری مداوم عملکرد معلم را در کلاس درس بهبود می‌بخشد و موجب می‌شود وی در مواجهه با مسائل و مشکلات کلاس و برای رفع و حل آن‌ها تصمیم گیری شایسته تری داشته باشد.  

رضایی گفت: شرکت در این دور ه‌ها برای دبیران با سابقه کمتر از ۱۰ سال در سال تحصیلی جاری الزامی است و با توجه با اینکه در سال تحصیلی جاری علاوه بر پایه دوازدهم، دروس پایه دهم و یازدهم هم در نوبت دوم به صورت نهایی و هماهنگ کشوری برگزار شده است، برگزاری دوره توانمندسازی در راستای ارتقای نمره امتحانات نهایی نقش بسزایی ایفا می‌کند.


وی امیدواری کرد: با توجه با اینکه ارتقای کیفیت فرآیند آموزش و یادگیری، نیازمند معلمان توانمند و تمام ساحتی است، شهرستان‌ها و مناطق به نحوی برنامه ریزی کنند که اثربخشی این دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی را در کف میدان مدرسه و بر روی دانش آموزان مشاهده کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.