سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های فارس تشریح شد

مسئول بسیج دانشجویی فارس برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های این استان را تشریح کرد.

عباس توانا امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: از برکات مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس، انتقال پیام ایستادگی و مقاومت در داخل و همچنین خارج از مرز‌ها است.

او با تاکید بر تبیین، نشر و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان، افزود: با توجه به در پیش بودن دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید ولایتمدار استان فارس و کنگره شهدای دانشجوی استان، برنامه‌های هفته دفاع مقدس حول این محور است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس به اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های این استان و تقارن آن با بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: یادواره‌های دانشگاهی و اجرای برنامه مغناطیس، با محوریت شهدای گمنام دانشگاه‌ها و برنامه‌هایی مانند روایتگری، غرفه‌های فرهنگی، اکران فیلم و ... از جمله اقدامات هفته دفاع مقدس است.

توانا از اجرای برنامه دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دانشجو خبر داد و تصریح کرد: تولیدات هنری در قالب‌های مختلف از جمله پادکست صوتی، کلیپ، شعر، عکس نوشته و غیره، جشنواره‌های هنری ادبی و برپایی سیر نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود.

او با تاکید بر فضاسازی محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی در هفته دفاع مقدس، از اجرای پویش کتابخوانی و اکران فیلم خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌هایی با موضوع دفاع مقدس با توجه به تبیین قدرت دفاعی، تبیین نقش رهبری، تبیین نقش آحاد ملت، نهادینه‌سازی ارزش‌ها و تبیین عقلانیت در دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.