سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حمایت قضایی انجام شد

بازگشت به مدرسه ۵۵۰ دانش آموز خانواده‌های زندانیان نیازمند در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از حمایت‌های قضایی برای ادامه تحصیل فرزندان خانواده‌های زندانیان استان خبر داد.

حیدر آسیابی گفت: با کمک و پیگیری انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان گرگان، فرزندان در آستانه ترک تحصیل این خانواده‌ها شناسایی شدند و با اقدامات حمایتی، کار ثبت نام ۵۵۵ دانش آموز این خانواده‌ها در مدارس صورت گرفت.

آسیابی افزود: برای این دانش آموزان بسته‌های نوشت افزار، کیف، کفش و لباس هم تامین و تحویل شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تا اول مهر، برای هر یک از این دانش آموزان به منظور تامین هزینه‌های تحصیل، یک میلیون تومان واریز می‌شود و در طول سال تحصیلی هم این حمایت‌ها مستمر خواهد بود و وضعیت این دانش آموزان از سوی انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان رصد می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، سرکشی از وضعیت معیشتی این خانواده‌ها و فرزندان آنها با نظارت دادستان مرکز استان در طول سال انجام می‌شود و با کمک خیران برای رفع نیاز‌ها و مشکلات آنان تلاش می‌می شود.

محمود اسپانلو دادستان مرکز استان گلستان هم گفت: هم اکنون بیش از ۷۰۰ خانواده‌ای که سرپرست آنان دوران محکومیت خود را می‌گذراند، تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان هستند و خدمات مختلف حمایتی و فرهنگی به آنان ارائه می‌شود.

اسپانلو با اشاره به تلاش برای توانمندسازی خانواده‌های مددجویان، گفت: در این راستا علاوه بر برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای فرزندان و همسران مددجویان تحت پوشش، تسهیلات نیز به منظور کمک به راه اندازی کسب و کار به آنان داده خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.