سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف روزانه بیش از ۱۲۵ هزار لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری

متوسط مصرف روزانه بنزین در چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۲۵ هزار لیتر گزارش شده است.

ساسان تیموری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از افزایش ۸.۳ درصدی مصرف بنزین در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

وی گفت: این میزان افزایش مصرف بنزین در بازه زمانی اول فروردین تا ۳۱ مردادماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید و در این مدت، متوسط مصرف روزانه بنزین در سطح استان بیش از ۱۲۵ هزار لیتر گزارش شده است.

تیموری افزود: مصرف نفت گاز در پنج ماه ابتدایی سال یک درصد در مقایسه با مدت مشابه در پارسال کاهش داشته است و در این مدت بیش از ۱۱۸ میلیون لیتر نفت‌ گاز به مصرف کنندگان عرضه شده است.

وی اظهار کرد: در مرداد ماه امسال مصرف بنزین در استان با ۹.۶ درصد افزایش و نفت‌گاز ۶.۹ درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته به ثبت رسیده است.

تیموری، افزایش تردد‌های بین استانی و استقبال مسافران تابستانی از گردشگاه‌های طبیعی با توجه به آب و هوای مساعد این استان در فصول گرم سال را، علت عمده افزایش مصرف بنزین در استان چهارمحال و بختیاری دانست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی در خصوص مراقبت از کارت سوخت شخصی توجه کنند و از قرض دادن آن به دیگران خودداری کنند و در جایگاه عرضه سوخت خودشان کارت را در دستگاه کارتخوان قرار داده و تراکنش را انجام دهند و همیشه مراقب تراشه کارت‌سوخت خود باشند.

تیموری افزود: در صورت مشاهده هر گونه خراشیدگی یا دستکاری روی آن، از کارت استفاده نکرده و برای صدور المثنی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: برای امنیت بیشتر، بهتر است شهروندان با رعایت دقت در حفظ ونگهدای کارت سوخت شخصی، از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران خودداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.