سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۷ درصدی تردد در استان همدان

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: از ابتدای تابستان تاکنون حدود ۷۳‌میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های استان همدان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

ارسلان سرمدی گفت: در روز‌های پایانی شهریور ماه قرار گرفته‌ایم شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در تمامی محور‌ها هستیم.

او گفت: از ابتدای تابستان تا کنون حدود ۷۳‌میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های استان همدان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

سرمدی با تأکید بر اینکه با توجه به اینکه محور‌ها شلوغ و پر‌تردد است از رانندگان خواهش می‌کنیم بی‌هیچ عنوان عجله و شتاب نداشته باشند و حتما با تمرکز رانندگی کنند، گفت: توجه به جلو و رعایت سرعت مجاز و مطمئن از دیگر نکات مهم در رانندگی است.

او با بیان اینکه در حال حاضر برای کنترل سرعت‌های غیر مجاز ۱۳۰ دوربین ثبت تخلف در جاده‌ها نصب شده‌است، گفت: اکثر دوربین‌ها سرعت میانگین را ثبت می‌کنند و معمولاً راننده‌ها به دوربین که می‌رسند سرعت را کم می‌کنند و مجدداً سرعت را افزایش می‌دهد و باز به دوربین بعدی که می‌رسند سرعت را کاهش می‌دهند برای این راننده‌ها اعمال قانون صورت می‌گیرد چرا که سرعت مجاز فاصله بین دوربین‌ها محاسبه می‌شود و سرعت میانگین لحاظ می‌شود و بر اساس سرعت میانگین برای راننده اعمال قانون صورت می‌گیرد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه رانندگان باید در جاده‌ها با سرعت مجاز و با توجه به شرایط جاده رانندگی کنند، گفت: راننده باید با توجه به وضعیت ترافیکی و رعایت کامل مقررات رانندگی کند که به سلامت به مقصد برسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.