سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سال تحصیلی با حضور ۹۰۸ هزار دانش‌آموز

سخنگوی آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان گفت: پیش‌بینی می‌شود سال تحصیلی جدید با حضور ۹۰۸ هزار دانش‌آموز در استان آغاز شود.

داوود گلی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بیش از ۹۰۸ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.
 
وی افزود: این تعداد دانش‌آموز در ۸ هزار مدرسه فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.
 
سخنگوی آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: همچنین ۶۲ هزار فرهنگی کار تعلیم‌وتربیت این تعداد دانش‌آموزان را در سطح استان بر عهده دارند.
 
گلی در خصوص معلمان بازنشسته امسال افزود: همان‌طور که دستورالعمل وزارتی برای معلمان بازنشسته امسال برای اداره آموزش‌وپرورش اعمال شد اولویت با ماندگاری همکاران بازنشسته است، درصورتی‌که به طور طبیعی نیروی آموزشی بخواهد بازنشسته شود و تمایل به ادامه همکاری داشته باشد باید تقاضای خود را به منطقه خدمت به کار خود ارائه و به‌کارگیری خواهند شد.
 
وی اذعان کرد: اگر نیروی آموزشی دیگر توان و شرایط استمرار خدمت نداشته باشد قاعدتاً مراحل بازنشستگی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد همچنین با مجوز وزارتخانه نیرو‌های آموزشی که سال‌های گذشته بازنشسته می‌شوند به‌صورت حق و تدریس می‌توانند دوباره مشغول به کار شوند و حق‌الزحمه خود را به‌موقع دریافت نمایند.
 
سخنگوی آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: هنوز آمار دقیقی و قطعی از دانش‌آموزان کلاس‌اولی نداریم به دلیل اینکه هنوز در حال ثبت‌نام هستند و طبق آمار امسال از سال گذشته بیش از شصت و دو هزار دانش‌آموز به بدنه آموزش‌وپرورش اضافه شده‌اند و در چرخه تعلیم‌وتربیت قرار گرفته‌اند.
 
وی در پایان برای تعداد ثبت‌نام اتباع گفت: سامانه ثبت‌نام اتباع امروز فعال شده است و هنوز آمار دقیقی از دانش‌آموزان اتباع نیست بعد از اتمام ثبت‌نام این دانش‌آموزان در سامانه تعداد آنها مشخص می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.