سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داستان یک شهید دو ساله در «فرشته‌ای با بال‌های صورتی»

نشر شاهد در کتابی به نام «فرشته‌ای با بال‌های صورتی» به ماجرای شهادت یک دختر دوساله با کاپشن صورتی پرداخته است.

کتاب «فرشته‌ای با بال‌های صورتی» از تازه‌ترین تولیدات «نشر شاهد» برای کودکان است. این کتاب به قلم «اکرم مطلبی» ماجرای به شهادت رسیدن ریحانه سلطانی‌نژاد و ۷ نفر از اعضای خانواده اش را برای کودکان روایت می‌کند.

نویسنده متن داستان خود را با تصویرگری «سمیراسادات شفیعی» همراه کرده تا بتواند به شیوه کودکانه و جذابی روایتگر آن روزی باشد که «ریحانه» یا همان «دختر کاپشن صورتی گوشواره قلبی» دوساله به همراه خانواده‌اش عازم گلزار شهدای کرمان بودند تا در سالروز شهادت «حاج قاسم سلیمانی» یاد او را گرامی بدارند.

در بخشی از متن داستان «فرشته‌ای با بال‌های صورتی» می‌خوانیم «مامان فاطمه کاپشن صورتی و شلوار مشکی ریحانه کوچولو را از کمد درآورد و گفت: «ریحانه جان؛ بدو بیا آماده شو.» ریحانه مثل همیشه بازیگوشی کرد و با خنده شروع به دویدن دور اتاق کرد. مامان فاطمه هم خندید، دنبالش دوید و گفت: «دختر قشنگم! می‌خوایم بریم پیش عمو قاسم. زود باش بیا لباست و بپوش.» ریحانه با شنیدن این حرف، شاد و خوشحال آمد، کنار مامان ایستاد و با زبان کودکانه‌اش گفت: بریم عمو، بریم عمو...»

نشر شاهد کتاب «فرشته‌ای با بال‌های صورتی» را در ۲۰ صفحه، با شمارگان یک¬هزار نسخه، در قطع خشتی و به بهای ۸۵ هزار تومان روانه بازار نشر کرده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید با شماره  ۸۳۲۳۲۶۴۸ تماس بگیرید.  

برچسب ها: نشر شاهد ، کودکان ، شهادت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.