سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشکلات سایت‌های پرورش ماهی با لایروبی بند انحرافی کهمان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از رفع مشکلات سایت‌های پرورش ماهی با لایروبی بند انحرافی کهمان در شهرستان سلسله خبر داد.

داریوش حسن‌نژاد در سخنانی، اظهار داشت: بر اساس مصوبات شورای حفاظت از منابع آب شهرستان سلسله و پیگیری‌های مکرر فرماندار و دادستان، همچنین درخواست‌های مکرر اهالی روستاهای حقابه بر پایین‌دست و سایت‌های پرورش ماهی منطقه، لایروبی بند انحرافی «کهمان» برای رفع مشکلات سایت‌های پرورش ماهی و کشاورزان منطقه انجام شد.

وی افزود: برای این منظور، پس از طی مراحل قانونی، مجوز برداشت سه هزار و ۶۹۰ مترمکعب مصالح برای لایروبی در دو مقطع، بند انحرافی «کهمان» و رودخانه «کشکان»، به شرکت سپهر سرمایه آرتین صادر شد. در مرحله اول، حدود ۱۰۰۰ مترمکعب از محدوده تعیین‌شده لایروبی شد و برای مقطع دوم نیز دستورات فنی لازم برای بهسازی صادر گردید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: با لایروبی بند انحرافی «کهمان» که بر اثر سیلاب‌های اخیر پر شده و غیرقابل‌استفاده بود، مشکل دریچه‌های تنظیم آب سایت‌های پرورش ماهی پایین‌دست و انهار منشعب از بند که برای آبیاری بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی پایین‌دست مورداستفاده قرار می‌گرفت، برطرف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.