سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای همگرایی بیشتر اسلامی، نهاد‌ها و نخبگان علمی، حوزوی و مذهبی باید فعال‌تر عمل کنند

معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی العالمیه گلستان تاکید کرد: برای همگرایی بیشتر اسلامی نهاد‌هایی از قبیل دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه، هیأت‌ها و مساجد و نخبگان باید فعال‌تر عمل کنند.

محمدطاهر پاکدامن شامگاه امروز در گفتگوی ویژه خبری سیمای استان گفت: تجربه موفق حفظ و تقویت وحدت، ایران اسلامی که الگویی برای سایر جوامع اسلامی است. هنر انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی است و محور مقاومت در همین راستا شکل گرفت.

وی افزود: امسال به سبب ظلمی که از سوی رژیم صهیونیستی به مردم مسلمان و مظلوم غزه می‌شود، اهمیت هفته وحدت مضاعف است. وظیفه نخبگان، روحانیان و آنها که رسانه و امکانی در اختیار دارند، بیشتر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد گرامی داشت هفته وحدت در گلستان نیز گفت: وجود اقوام و مذاهب مختلف در کشور، برخلاف تصور و تلاش دشمنان، برای ایران اسلامی، فرصتی ارزشمند و پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، انتخابات، راهپیمایی‌ها و بزنگاه‌های مختلف، گواه این نکته است.

حجت الاسلام قربانی ادامه داد: رمز این توفیق، وحدت کلمه حول امامین انقلاب است.

وی با بیان اینکه در استان گلستان، اکنون از وحدت فراتر رفته ایم و به صمیمیت رسیده ایم، تاکید کرد: باید این صمیمیت به عنوان الگو به سایر جوامع اسلامی، مخابره شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.