سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنتن را در پشت بام نصب کنید

مدیر فرستنده‌های صداوسیمای مرکز قزوین گفت: آنتن دهی نامناسب تلویزیون به دلیل نصب آنتن تلویزیون در بالکن و جهت نامناسب آن است.

میرزایی مدیر فرستنده‌های صداوسیمای مرکز قزوین در گفتگوی برنامه روی خط باشید در پاسخ به گلایه یکی از شهروندان مهرگان در خصوص آنتن دهی نامناسب تلویزیون گفت: در ناحیه شهری مهرگان و محمدیه مشکلی نداریم و مشکل برخی از شهروندان به دلیل نصب آنتن تلویزیون در بالکن و جهت نامناسب آن است.

وی از هم استانی‌ها خواست از آنتن، کابل و سرکابل مناسب استفاده و حتما آنتن را در پشت بام نصب کنند و از درست بودن جهت آنتن مطمئن شوند.

مدیر فرستنده صداوسیمای مرکز قزوین افزود: افرادی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارند می‌توانند با شماره‌های ۳۲۱۶۲۰۲۵ و ۳۲۱۶۲۰۲۶ تماس بگیرند تا راهنمایی شوند.

میرزایی با اشاره به مطلوب بودن ایستگاه‌های سطح استان اضافه کرد: از سال گذشته تا کنون حدود ۲۲ ایستگاه را دیجیتال شده اند.

وی با اشاره به اینکه در شهر قزوین افراد می‌توانند در سه جهت سیگنال دریافت کنند گفت: اگر آنتن خود را به سمت منطقه کوهین که غرب و شمال غرب است تنظیم کرده اند در جستجوی دستی شماره کانال‌های ۲۵ و ۳۱ را وارد کنند و اگر به سمت شرق استان تنظیم کرده اند کانال ۲۱ و ۲۷ را جستجو کنند و در شهر قزوین اگر آنتن را به سمت فلکه میرعماد تنظیم کرده اند کانال ۴۵ و ۵۱ را جستجو تا سیگنال دریافتی را مطلوب دریافت کنند.

مدیر فرستنده صداوسیمای قزوین در ادامه گفت: شهروندان در شهرک مهرگان و محمدیه هم می‌توانند در جهت شمال در جستجوی دستی کانال‌های، ۲۱ و ۲۷ و در جهت غرب کانال‌های ۲۵ و ۳۱ و ۳۷ و ۴۳ و در جهت جنوب و جنوب غربی کانال‌های ۲۲ و ۲۸ شبکه‌ها را دریافت کنند.

برچسب ها: آنتن دهی ، نصب آنتن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.