سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور قدیم قم- تهران بهسازی شد

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال، طرح بهسازی محور قدیم قم - تهران اجرایی شد.

مجتبی نوروززاده  از عملیاتی‌شدن طرح بهسازی جاده قدیم قم - تهران خبر داد و اظهار کرد: جاده قدیم قم - تهران از محور‌های ترانزیتی استان است که به‌موازات آزادراه قم - تهران از ترافیکی ترکیبی (غالباً خودرو‌های نیمه‌سنگین) و چشمگیر برخوردار است.

وی افزود: ۶۲ کیلومتر از مسیر قدیم قم - تهران در حوزه مسئولیتی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم قرار دارد.

نوروززاده اضافه کرد به اجرای طرح بهسازی این محور پرداخت و گفت: در قالب این پروژه که از تیرماه امسال  اجرایی شده، متناسب با موقعیت و وضعیت احصا شده هر قطعه، نسبت به اجرای عملیات درزگیری، لکه‌گیری و روکش آسفالت اقدام می‌شود.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم میزان اعتبار اجرایی پروژه را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: تمامی هزینه اجرایی طرح بهسازی جاده قدیم قم- تهران از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأمین شده است.

نوروززاده در خصوص مشخصات فنی طرح بیان کرد: باتوجه‌به احصا قطعات اجرایی پروژه، نسبت به عملیات درزگیری به طول ۸ هزار متر، لکه‌گیری هندسی در ابعاد ۲۵ هزار مترمربع و اجرای روکش آسفالت به طول ۲.۵ کیلومتر و عرض ۱۸ متر (دردولایه بیندر و توپکا) اقدام خواهد شد.

وی بازه زمانی اجرا و تکمیل پروژه را ۶ماهه اعلام و عنوان کرد: باتوجه‌به پیشرفت مناسب پروژه، انشاالله شاهد تکمیل و مورد بهره‌برداری قرارگرفتن آن تا پایان آبان‌ماه سال جاری خواهیم بود.

نوروز زاده محور قدیم قم - تهران را از مسیر‌های دارای ترافیک غالباً چشمگیر برشمرد و تأکید کرد: از مترددین گرامی این محور ترانزیتی درخواست می‌شود در مدت اجرای پروژه همکاری لازم را با مجریان طرح لحاظ نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.