سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد دستان پر مهر در شیراز برگزار می‌شود

نخستین رویداد پویش دستان پر مهر در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت امروز در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

مهرداد عباسی مدیرعامل و عضو هیات مدیره در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری نخستین رویداد پویش «دستان پر مهر» در راستای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و در آستانه بازگشایی مدارس در شیراز خبر داد و گفت: این رویداد فردا دوشنبه، ۲۶ مهرماه در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

گفت: اخیرا با توجه به نیاز شدید در بحث آموزش دانش آموزان بی بضاعت در قالب مسئولیت اجتماعی به سمت تامین لوازم تحریر گام برداشته ایم.

او افزود: برند لاویا به صورت پراکنده در یکسری فعالیت‌ها و در قالب مسئولیت اجتماعی طی این سال‌ها مشارکت داشته است؛ همچنین در زمینه‌های ورزشی، حمایت از هنرمندان، گروه‌های موسیقی و مراکز آموزشی کمک‌های نقدی و غیرنقدی انجام داده است.

عباسی ادامه داد: از بدو تاسیس این مجموعه با تفکر بزرگ و در محیط کوچک فعالیت خود را آغاز کرد و به طور مدام به فکر توسعه این برند بوده است.

او گفت: با نزدیک شدن به اول مهر ماه کودکانی که در مجموعه ما نقاشی یا رنگ آمیزی‌هایی را انجام داده بودند؛ این نقاشی‌ها را در قالب نمایشگاه به معرض فروش خواهیم گذاشت و از درآمد حاصل برای هزینه تحصیلی کودکان کمک خواهیم گرفت.

عباسی با اشاره به اینکه از برند‌های بزرگ شهر شیراز و افراد تاثیرگذار دعوت شده است تا در این رویداد شرکت کنند، یادآور شد: هدف؛ تامین نیاز‌های اولیه تحصیل کودکان و مشارکت و همبستگی بین برند‌ها و هم افزایی بیشتر است تا این رویداد در سال‌های آینده نیز تکرار شود. 

به جای مُسکن به دنبال درمان هستیم

مهدی عباسی عضو هیئت مدیره مجموعه لاویا نیز در این نشست با بیان اینکه این همایش در قدم اول کار خیر است، اما واقعیت این است که این کار‌های خیر تنها مُسکن هستند، تصریح کرد: از بزرگان شهر کمک گرفته شده تا با هم افزایی، تاثیرگذاری خود را بیشتر نمایان کنند و به جای مُسکن به دنبال درمان هستیم.

این مسئول با اشاره به هویت برندی و تاثیرگذاری اجتماعی، گفت: چرخه اقتصادی کشور به سمت و سویی می‌رود که کسب و کار‌ها لزوما درآمد‌ها را ملاک قرار می‌دهند و بعد از سوددهی مجموعه وارد چرخه جدید می‌شوند.

او تصریح کرد: این مجموعه جزء محدود برند‌هایی است که در کل کشور در حال فعالیت است، اما مرکزیت خود را از شهر شیراز دور نکرده و با مجموعه‌های زیادی در این شهر همکاری داشته است.

عباسی گفت: یکی از علاقه‌مندی‌های مجموعه این است که بتواند در حوزه‌های فرهنگی و فرهنگ سازی نیز فعالیت داشته باشد و همچنین کسب و کار‌های شیرازی را برای فعالیت‌های این چنینی در شیراز واستان فارس ترغیب کند.

امیر حسین سیاحیان معاون و قائم مقام مجموعه برگر‌های تخصصی لاویا نیز در این نشست بیان کرد: شاید به نظر بیاید مسئولیت اجتماعی تنها یک فعالیت جانبی برای برند‌ها است، اما در واقع اقدامات عام المنفعه یکی از ارکان اصلی هر برند بزرگ در دنیای امروز محسوب می‌شود. از این رو، کسب و کار‌ها تلاش دارند تا حس اعتماد را بیش از پیش در مردم ایجاد کنند و مجموعه برگر‌های تخصصی لاویا از این قاعده مستثنی نیست. 

سیاحیان افزود: انجام مسئولیت اجتماعی می‌تواند به وفاداری بلند مدت مشتریان بینجامد چرا که مسئولیت اجتماعی ثابت می‌کند که برند‌ها و کسب و کار‌های مختلف صرفاً به دنبال کسب منافع مادی و سود نیستند، بلکه برای بهبود جامعه و رفع مشکلات اجتماعی خود نیز تلاش می‌کنند. اما باید توجه داشت که مسئولیت اجتماعی نباید فقط به عنوان یک ابزار بازاریابی دیده شود چرا که مردم به خوبی متوجه می‌شوند که آیا یک برند با صداقت و تعهد در مسیر مسئولیت اجتماعی قدم برمی‌دارد یا تنها به دنبال منافع مادی کوتاه‌مدت است. بنابراین، شفافیت و صداقت در انجام این نوع فعالیت‌ها کلیدی است در دنیای پررقابت امروزی. 

کریم زیغمی استراتژیست مجموعه تخصصی لاویا نیز در سخنانی گفت: مصرف‌کنندگان دیگر تنها به محصول یا خدمات یک برند توجه نمی‌کنند؛ آنچه امروز مهم است، ارزش‌های اجتماعی و تعهدی است که برند‌ها نسبت به جامعه، مسائل آن و هویت انسانی و اخلاقی دارند. 

زیغمی ادامه داد: با برگزاری رویداد دستان پر مهر، این فرصت ایجاد شده که برند‌ها و کسب و کار‌های مختلف با سازمان‌های دولتی، برند‌ها و افراد موفق، خیریه و نهاد‌های اجتماعی درسطح استان و در حوزه‌های مختلف، تعاملات سازنده‌ای داشته باشند که به رشد و توسعه بیشتر آنها کمک می‌کند.

در این نشست همچنین محمدرضا نیازمند سرپرست مارکتینگ مجموعه لاویا اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی، جایگاه هر برند را ارتقاء می‌بخشد و ضمن ایجاد محیط کاری بهتر برای کارکنان خود، انگیزه آنها برای مشارکت و خلاقیت را افزایش می‌دهد و موجبات جذب استعداد‌های برتر را فراهم می‌کند.

نیازمند ابراز امیدواری کرد: با ایجاد چنین رویداد‌هایی به سوی ایجاد تغییرات مثبت در جامعه پیش رویم و از تاثیرات مثبت مسئولیت اجتماعی بر برند‌ها و جامعه بهره‌مند شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.