سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه نوشت افزارو کالا‌های مصرفی پاییزه در نمایشگاه بین‌المللی تبریز

نمایشگاه کتاب‌های آموزشی و نوشت افزار و کالا‌های مصرفی پاییزه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

 نمایشگاه سراسری کالا‌های مصرفی پاییزه همزمان با ششمین نمایشگاه کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی و نوشت افزار در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

این نمایشگاه از امروز (یکشنبه) تا ۳۰ شهریور با حضور فعالان بخش‌های اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی به مدت ۶ روز در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

در این نمایشگاه فعالان این حوزه‌ها از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، زنجان، قم، کرمانشاه، همدان، کرمان و گیلان شرکت کرده اند.

محصولات فرهنگی، انتشارات، موسسات علمی، آموزشی و خدماتی، انواع نوشت افزار، انواع پوشاک، مواد غذایی، محصولات لبنی، دستگاه‌های تصفیه آب، کیف و کفش، مواد شوینده، لوازم بهداشتی و آرایشی، صنایع دستی و سوغات در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی پیش‌تر گفته بود: اقلام قابل عرضه در نمایشگاه با ۱۰ الی ۳۰ درصد تخفیف به فروش خواهد رسید و بازرسان اداره‌کل صمت و اتاق اصناف به صورت مداوم نظارت لازم را بر نحوه عرضه کالا و قیمت‌ها خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.