سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست جلوگیری از ایجاد سد در دنا مطالبه جدی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان این ستاد در کشور خواست مطالبه به حق مردم در خصوص جلوگیری از سد سازی در دنا را پیگیری کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ششمین همایش ملی دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: این استان دو هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و نشان از شجاعت و غیرت آنها است.

 حجت الاسلام پیش قدم خطاب به مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: استانی داریم زرخیز، اما کم برخوردار از امکانات، این استان یک درصد مساحت کشور را دارد ۲۵ درصد گاز اما محروم و بی بهره از منفعت این ذخائر.

 وی ادامه داد: مطالبه ما از مسئولان کشوری این است برای حفظ دنای همیشه سرافراز ایستاده ایم و تصمیمات نابه جای مرکز نشینان می تواند دنا را از بین ببرد.

 حجت الاسلام پیش قدم با اشاره به اینکه با ایجاد سد در دامنه کوه دنا، این کوه و زیست بوم آن از بین خواهد رفت گفت: مردم و مسئولان این استان در خصوص مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور در واگذاری مدیریت دنای شمالی به استان اصفهان انتقاد دارند و از مسئولان درخواست دارند این مصوبه را که موجب نابودی پارک ملی دنا می شود را لغو کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.