سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳ برابر حق آلایندگی شهرستان کارون

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان کارون تحت تاثیر صنایع آلاینده مختلف است.

محمد امیر نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بخش «سویسه» گفت: دهیاری ها و شوراهای شهر و روستا یک نهاد مردمی و شتاب بخش توسعه هستند و نیاز است، نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.

او افزود: دهیاری های بخش «سوسیه» نیز باید محور توسعه منطقه باشند چرا که این منطقه در بخش آب و برق دارای نواقصی است که هرچه سریعتر برای خدمت رسانی به مردم منطقه، باید رفع شوند.

آقای امیر با بیان اینکه حق آلایندگی شهرستان کارون با توجه به پیگیری ها و کارشناسی های هواشناسی، افزایش ۳ برابری خواهد داشت گفت: این شهرستان از بسیاری از منابع آلاینده متاثر است و باید از حق آلایندگی مناسبی برخوردار شود.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: زیبنده نیست مردم منطقه سویسه با وجود منابع ملی سرشار، با چالش هایی در حوزه های آب، برق، گاز و آسفالت روبرو باشند.

او با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم مدارس منطقه کارون با آغاز سال تحصیلی بدون معلم باشند، یادآور شد: شهرستان کارون و به خصوص منطقه سویسه در بخش آموزش و پرورش چالش‌های جدی از نظر کیفیت و کمیت آموزش دارد که باید به صورت جدی به آن توجه شده و مشکلات و کمبودها رفع شوند.

امیر با تاکید بر ضرورت تامین بودجه دهیاری‌ها اضافه کرد: چالش های این موضوع به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.